Nadine schreef:
Vanmorgen gesprek gehad met mn moeder.. heel moeizaam. Mn hart ging als een gek tekeer.. en ik kan het niet helpen dat ik bang ben dat het slecht is voor de baby :roll: Ik word al net zo'n bezorgde moeder als mijn moeder :| gatverdamme :x
Nouja..als de baby er nog maar zit 😉
Hee Nadine, wat vervelend dat je zo'n moeizaam gesprek met je moeder had. Ging het over dat niet blijven slapen? Probeer je moeder iets meer los te laten. Je hebt haar goedkeuring niet nodig, je komt over als een leuke en volwassen vrouw dus dat komt wel goed.
Als je je hart hier wil luchten, doen! Dus neem iets meer afstand zodat je meer kan focussen op het zwanger zijn.
Sterkte meid.
Knuffel
Hee Marieke, wat spannend die testen. Overmorgen regent het hier vast felicitaties en nu alvast een
voorzichtige felicitatie :D We hebben nu 3 afspraken staan voor een makelaar voor het huis waar we nu wonen. En daarna een definitieve keuze maken. Hopelijk eind volgende week in de verkoop. Moet dus mega veel doen. Papieren zoeken en nog heel veel opruimen. En mijn vriend zijn huis moet ook nog leeg voor 1 oktober. HELP! En maandag weer naar school. Dus moet echt minderen met het forum en dus afkicken :shock: 😂
Hee Kimmie, zou er dan toch een eisprong kunnen zijn????? Spannend!
Snippie, gelukkig heb je minder last. Fijn om te horen.
Suc6 meiden!
Liefs,
Snoepie