Dat snap ik ja! Maar 4 weken... Heb je dan ook ontsluiting (sorry voor de vraag hoor).
Ik hoop van harte dat de kleine man zich snel meldt hoor 😃
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Tara28 schreef:mmmm Het eens zo druk bezochte topic over de lijstjes is nu wel heel erg stil....Ik ben 2 dagen niet op het forum geweest (was wel even lekker rustig) en er valt gewoon niks bij te lezen hier..... :?:
tweety1982 schreef:oooh babii fijn zeg!!
Babii schreef:Dat kruis hoor je te blijven zien in je oude cyclus. Kan je niet verwijderen, mits je, je hele grafiek verwijderd en dat is zonde. Want als je ooit naar de HA moet heb je al je grafiek kaartjes :)!!
epat schreef:@zon
De laatste keer was het ondanks positieve ovulatietesten die een kortere cyclus aangaven toch een ruim twee weken langere cyclus geworden van uiteindelijk 43 dagen (en ik maar denken dat ik twee weken overtijd was), dus het kan nog komen inderdaad. Ik hoop dat het snel komt, als het vandaag zo is dan is het een cyclus van 41 dagen. Ik ga liever terug richting de 33 dagen, dat vond ik al lang genoeg 😉 Dank voor het kijken!
tweety1982 schreef:hey epat ik hoop dat je snel je eitje vind hoor.
wat betreft meteen weer raak, ja dat was je eerste maand dus wr ook zo, alleen ging niet goed met inneteling, dus hoop idd dat komende maand wel gaat lukken, hoop ik voor jou en voor iedereen 😊
ik ga vandaag een ovu testje doen kijken hoe donker hij nu is, en dan sla ik steeds dag over tot hij rede lijk donker is!
miep 82 schreef:Weten jullie hoe dit zit??
Had 18 september een positieve ovulatietest, maar de temp stijgt tot vandaag niet?
Babii schreef:Kan pas vanaf cd 8 gaan zie of de clomid zou helpen ;)
Babii schreef:Nee ik heb helemaal niks :(. Het rare is dat ik van December tot Februari van de microgynon af was en een keurige cyclus had van 28 dagen.
Toch eenmalig de prikpil ingesopten omdat dit volgens de HA wel kon (bij een eenmalige shot zou je weer goed ognesteld worden erna). Nou bij mij dus niks :| Met dit als resultaat...
Babii schreef:Mijn gyn heeft weer verteld tussen 12.00 uur en 20.00 uur....
zon schreef:tweety....meeste testen geven aan tussen 10 uur en 22 uur. Die 12 uur is omdat je piek rond die tijd vaak t hoogste is. Vandaag 12 uur. Maar elke dag om 11 uur is ook prima. Ik heb t een maand uitgeprobeerd, en toen mijn test knalpositief was...was die dat om 10.30 uursmorgens, om 13 uur en om 4 uur net zo erg...of ik nu veel plaste of niet.
Je bent ook wel vroeg begonnen met de ovutesten toch? Volgens je banner zijn je cyclussen vrij lang....ik moet op dag 11-12 beginnen bij mijn kortste cyclus van 27 dagen.
epat schreef:Hahaha. Tweety ik weet niet van dat je ervoor niet mag eten, alleen maar dat je niet te veel mag drinken.vind ik ook..dus ik hou maar 3 dingen bij 😊
Om de dag klussen wordt ook vermoeiend met een lange cyclus ;)