Babii schreef:Meisje,
Even een ego berichtje vanuit hier.
Heb dagenlang mega krampen gehad, maar sinds vandaag echt niks meer. Heeeeeelllll af en toe een steekje. Denk dus dat me eitje gestopt is met groeien zoals ik al vermoede.
We zien het morgen wel.... Denk meld het jullie even, want me voorgevoel is dit keer niet goed :(.
Veel succes morgen. Misschien zijn ze gewoon uitgegroeid en klaar om te springen of al gesprongen? Ik hoop het zo voor je!
@tweety1982
Wat balen zeg, nog niets dus bij jou. En dan ook nog dat kruis wat opeens weg is, vreemd. Heb helaas geen verstand van FF, maar zie bij anderen het kruis inderdaad wel nog staan. Hoop toch dat je snel een sprongetje krijgt!
@Tara28
Ja dat dacht ik ook wel dat het nog geen innesteling kon zijn. Ben zo bang voor hetzelfde als vorige maand. Toen kreeg ik opeens bruin bloed en toen rood en hopla week later ongesteld. Maar nu is het echt nog bruinige afscheiding, geen oud bloed. Laat ik mijn eigen advies maar ter harte nemen: afwachten 😃
Dank je voor het doorgeven over Marieke. Jemig wat vervelend voor haar. Hoop dat ze zich snel beter voelt.
Vanavond weer geklust. We vinden het wel even goed zo voor deze ronde, begint nu toch echt wel een beetje als verplichting te voelen. Duimen voor een temp verhoging!