tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
lastig mevrouw bril als je steeds iets anders hebt, hopelijk is het een goed teken deze maand. tis toch elke maand weer spannend wat de temp gaat doen.
De zeurende buikpijn hoort bij het zwanger zijn. Je baarmoeder gaat namelijk meteen wat groeien een aangezien je baarmoeder een spier is krampt ie daar een beetje van. Dat voelt net zoals beginnende menstruatie krampen. Ze maken de meeste vrouwen onzeker maar zijn ook een teken dat er in je baarmoeder wat gebeurd. De rugpijn hoort hier ook vaak bij.
De vlagen van misselijkheid worden veroorzaakt door het zwangerschapshormoon en kan soms zelfs leiden tot spugen. Een klacht die er helaas ook bij kan horen en die vaak pas na 12wkn weer minder wordt.
Babii schreef:Even een update:
Ik heb best wel slecht nieuws! Mijn slijmvlies is zo aangetast dat er nooit een natuurlijke zwangerschap voor ons inzit! De kans dat mijn slijmvlies hersteld is er niet. Mijn slijm is troebel en zuur en onwijs dun.
Vanaf Januari gaan wij dus een IUI traject in en ik krijg een vrouwelijke gyn (super lieve vrouw) en we gaan het eerst proberen zonder een roesje, lukt dat niet krijg ik ter plekke een roesje. Maar ze zegt ook dat ze gewoon de tijd voor me gaan nemen en dat het samen wel lukt!
Volgende maand waarschijnlijk wel een HSG onder narcose!
Nadine schreef:@Tweety
Heb je een grafiekje? Ik was benieuwd naar je temperaturen.
Ik heb het 's nachts ook duidelijk kouder dan een paar weken geleden.
tweety1982 schreef:gyn belde tijdens het klussen :oops: dus heb hem laten gaan
maar ja wilde terug bellen waren ze dicht.
heb vandaag maar weer geklust, netjes om de dah, klussen ging heel goed, goed einde..alsof er een engel opp me schouder zat die me hielp....zou de pendel dan toch.......... :roll:
tweety1982 schreef:maaaar..heb net me eisprong gehad, en KAN dus evt zwanger zijn, ik wil natuurlijk nietr dat als hij gaat kijken of uistrijkje zou maken dat hij mijn evt 1 dag oude embrye beschadigd..( je zal net zien dat je zwanger ben als je begint met de MMM)
tweety1982 schreef:ik ben best benieuwd hier naar sommige zoals babi en en epat enzo 😊 dat je denkt wie zouden ze zijn:P hebben jullie dat niet als je zolang op forum zit met zelfde mensen?
mevrouw bril schreef:en ja hoor weer wat vergeten in het vorige bericht.
Ik vind het ook heel vervelend dat mensen om mij heen zwanger worden. Een vriendin die we niet zo vaak zien is zwanger (inmiddels 4 maanden). Zij is 5 jaar jonger dan ik en op de een of andere manier vind ik dat dan nog vervelender. Ik ben ouder, dus ik wil eerst! (beetje kinderlijke redenering, maar zo voelt het wel).
En mij fysiotherapeut, waar ik op een gegeven moment een 'kindergesprek' mee had (wil je wel of geen kinderen) was ook opeens zwanger, terwijl ze toen zei er nog niet aan toe te zijn. Pfff, dan baal ik weer even.
Ik hoop ook niet dat mijn schoonzus binnenkort zwanger is van een tweede, want dan zou ik echt vreselijk vinden. Stom he, hoe dat werkt. Ik schaam me daar soms wel een beetje voor. Maar ja, die gedachten komen gewoon vanzelf omdat ik zooooo graag zwanger wil worden.
En ik vind het inderdaad ook erg vervelend dat zwanger worden zo stressvol is. Een andere vriendin (uitgerekend in februari) heeft de zwanger-worden-periode precies hetzelfde ervaren. Dus dat is wel fijn. Met haar kan ik er wel goed over praten. Want er zijn zoveel mensen die het zo'n leuke periode vinden. Nou, ik toevallig NIET!
Zo, dat lucht ook weer een beetje op! :mrgreen: