BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Bij mij kan je me zien op de beebiesite he ;). Staan foto's.
tweety1982 schreef:ja idd progesteron idd hebben ze op getest. dat zegt of je een eisprong heb he
b0llie schreef:willen de gevorderde tempers ook ff naar mn lijstje kijken hehe
heb echt n berglandschap geloof ik
had dus op dag 13 n posi ovu test
http://www.fertilityfriend.com/home/2b3f1a
Babii schreef:b0llie schreef:willen de gevorderde tempers ook ff naar mn lijstje kijken hehe
heb echt n berglandschap geloof ik
had dus op dag 13 n posi ovu test
http://www.fertilityfriend.com/home/2b3f1a
Er is duidelijk nog geen eisprong te zien, maar je temperatuur schommelt onwijs. het kan zijn dat je nog aan het ontpillen bent, dan zie je dit vaak. Je zou denken dat op CD12 wat gebeurd, maar je temp daalt daarna weer 😞 En die hoort gewoon blijvend hoog te zijn... Ben benieuwd wat FF gaat doen.
Had ik ook de eerste maanden. Pas toen mijn cyclus weer op orde was (met medicatie dan) was me temp mooi stabiel. Echter toen ik ontpilde werd ik gek van de schommelingen.
Babii schreef:PS als je een positieve test hebt gehad, waarom maak je, je dan druk om je temperatuur? Een positieve test zegt genoeg, dan vraag je een beetje naar de bekende weg ;).
tweety1982 schreef:tja dat is waar 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
dit is zo mooie maand, zie er tegen op straks ongi te worden en andere mensen wel te zien met pos test 😢
vandaag bij de gyn ook, veel dikke buiken
b0llie schreef:aaah tweety,dikke knuffel hoor
we gaan er gewoon voor toch
probeer t ff uit je hoofd te zetten, moeilijk
je kunt nu nix meer doen,alleen afwachten
en ik wacht samen met je af, dus je bent niet al1
Beer schreef:He allemaal,
ik heb even een vraag. Ik maak sinds deze ronde gebruik van de temperatuurmethode. Nou ben ik begonnen met tempen en zijn dit de resultaten vanaf dag 1: 36.8,37.0,37.7,36.7,36.9,36.9,36.9,36.8,38.8,36.8,36.8,36.8,36.8,36.6,36.6,36.9,36.8,36.8 en vandaag wederom 36.8. Ik heb gisteren een positieve ovulatietest gekregen. Kan het zijn dat mijn temperatuur nog moet gaan stijgen? Ik hoorde dat de ovulatie vaak ook wordt voorafgegaan door een temperatuurdaling? Bij mij is die wel geweest maar op dag 14 en 15. Ik heb eergisteren en gisteren wel erg last gehad van steekjes in mijn linkeronderbuik/lies? Vandaag dag 19 en nog geen ovutest gedaan dus ik ben benieuwd wat die zegt. Wat denken jullie? Zal mijn ovulatie er elk moment aan kunnen komen/of zou hij geweest zijn? Ik merk wel dat er bij mij niet veel veranderingen optreden in het cervixslijm, kan dat?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen....
Beer
Peraja schreef:Beer schreef:He allemaal,
ik heb even een vraag. Ik maak sinds deze ronde gebruik van de temperatuurmethode. Nou ben ik begonnen met tempen en zijn dit de resultaten vanaf dag 1: 36.8,37.0,37.7,36.7,36.9,36.9,36.9,36.8,38.8,36.8,36.8,36.8,36.8,36.6,36.6,36.9,36.8,36.8 en vandaag wederom 36.8. Ik heb gisteren een positieve ovulatietest gekregen. Kan het zijn dat mijn temperatuur nog moet gaan stijgen? Ik hoorde dat de ovulatie vaak ook wordt voorafgegaan door een temperatuurdaling? Bij mij is die wel geweest maar op dag 14 en 15. Ik heb eergisteren en gisteren wel erg last gehad van steekjes in mijn linkeronderbuik/lies? Vandaag dag 19 en nog geen ovutest gedaan dus ik ben benieuwd wat die zegt. Wat denken jullie? Zal mijn ovulatie er elk moment aan kunnen komen/of zou hij geweest zijn? Ik merk wel dat er bij mij niet veel veranderingen optreden in het cervixslijm, kan dat?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen....
Beer
Jeetje wat ga je op en neer joh met de temperatuur :shock: , echt hele grote verschillen. Maar ik zou gewoon uitgaan van de ovulatietest als die positief aan heeft gegeven dan klopt die. Dus dan volgens de test heb je gisteren je eisprong gehad.
Ik kan het ook nooit echt zien aan mijn cervixslijm. Ik heb grotendeels van men cyclus beetje eiwit achtig slijm. Dus daar heb ik ook maar niet meer naar gekeken. Ik zou gewoon uitgaan van de test. Die is het meest betrouwbaar.
Riviera schreef:Beetje ingewikkeld verhaal deze maand. Ben maandag pas begonnen met temperaturen. Heb nu vakantie en kan normaal niet tempen omdat ik stewardess ben.
Op dag 10 had ik n posi ovutest. Daar is de banner op gebaseerd. Heb afgelopen donderdag negatief getest. Vandaag precies twee weken geleden was mn baarmoedermond heel open en zacht heb dat nog nooit zo gevoeld en had van 'dat' slijm dus was helemaal confused..
Ik zat toen in het buitenland. Die dag erna gelijk geklust. Dat is nu dus 13 dagen geleden.. Ik heb geen testen meer in huis behalve zo een digi clear blue maar dat vind ik zonde. Als mn temp maandag nog boven de 37 is ga ik testen..pfffff maar ga er maar vanuit dat ik morgen of maandag ongi wordt..
Peraja schreef:Hahaha :mrgreen: ik dacht al jeeeeeeeeeeeeeeeeeetje die schommelt, je hebt gewoon koorts.
Is het zo dat jullie het snel achter elkaar gedaan hebben?! Ik heb wel eens dat als we het bijv. gister gedaan hebben en we doen het vandaag dat mijn vriend dan gewoon weinig sperma heeft dus er ook gewoon weinig uitloopt.
En iedereen heeft wel een methode die het beste bij diegene past. Bij de ene is dat tempen, de ander kan het aan het cervixslijm zien , weer een ander voelt het aan steekjes of buikpijn. Dus wat bij de ene wel werkt hoeft bij de ander niet te werken.
Ik doe tegenwoordig geen testen meer. We doen het gewoon om de dag. Dan kan je je eisprong eigenlijk nooit missen :mrgreen:
Peraja schreef:Pff jeetje zeg, hopen dat het deze maand wel zo mag zijn voor jullie!
Ik heb mijn NOD dag op 14 december ben benieuwd of deze fanatieke maand nog wat opleverd . Ben er vooral in het begin heel erg mee bezig geweest. Dan krijg je naar een paar maanden het gevoel dat het niet voor ons is weggelegd ( ondanks je nog niet zo lang bezig bent :? ) en nou weet ik niet wat ik moet voelen. Ik maak mezelf alleen maar gek dus ik concentreer me niet meer zo op de klachten. Heb vorige maand namelijk heel veel klachten gehad, ontzettend moe, niet lekker voelen, bewoner die op me werk vraagt of ik zwanger was, dus ik stel mezelf alleen maar teleur. Maar ben nog wel erg bezig met het feit dat we heeel erg graag een kleine zouden willen. Maar het lijkt allemaal zo onwerkelijk haha, dus ik weet even niet meer wat ik met mezelf aan moet.
tweety1982 schreef:heeey meiden gezellig weer hier ie ik 😊 was al dan niet beetje rustig haha
shit zeg Beer vorige maand. hopen dat nu wel goed komt!!
dat tempen is gewoon soms lastig zeker deze maand, en idd om de dag klussen is het beste, doen wij ook, hoef je niet te testen, alleen is wel vermoeiend, je weet niet zo goed wanneer je moet stoppen, dus beste is denk ik volhouden tot je temp paar dagen hoog is.
peraja samen nod 14 dec 😊 haha hopelijk levert het wat op.
en dat van die steekjes jaaa dat is heeeeeel vervelend, je voelt vanalles wat je eerst niet voelde en denk steeds dat het raak is. het is logisch dat je er mee bezig bent. je ziet al die dikke buiken..dat willen wij ook!! :|
Peraja schreef:Jaa ik hoop echt dat het deze maand wat wordt voor ons ( allemaal trouwens hoor! ). T zou gewoon zo leuk zijn 😃 maarja probeer me er niet al te veel mee bezig te houden want dat is ook weer niet goed he :?
Beer schreef:Peraja schreef:Jaa ik hoop echt dat het deze maand wat wordt voor ons ( allemaal trouwens hoor! ). T zou gewoon zo leuk zijn 😃 maarja probeer me er niet al te veel mee bezig te houden want dat is ook weer niet goed he :?
Nee precies, het moet ook leuk blijven he. Het scheelt dat ik door opleiding, stage etc vrij druk ben en er overdag zo goed als niet bij na kan denken 😉 Althans......mijn toekomstig beroep heeft veel met kleintjes te maken, maar goed, dan staat je verstand toch op nul en ben je vooral met die clienten bezig en niet met jezelf.
@tweety1982 en Peraja, zijn jullie getrouwd, werk, opleiding of eventueel al meerdere kinderen?
Ik woon nu sinds 2 1/2 jaar samen met mijn vriend. Ik zit nog op school, HBO, maar dat vind ik geen reden om nog niet met kinderen te beginnen. Ik vind dat je er zelf klaar voor moet zijn en het dan de goede keuze is!!
Peraja schreef:Beer schreef:Peraja schreef:Jaa ik hoop echt dat het deze maand wat wordt voor ons ( allemaal trouwens hoor! ). T zou gewoon zo leuk zijn 😃 maarja probeer me er niet al te veel mee bezig te houden want dat is ook weer niet goed he :?
Nee precies, het moet ook leuk blijven he. Het scheelt dat ik door opleiding, stage etc vrij druk ben en er overdag zo goed als niet bij na kan denken 😉 Althans......mijn toekomstig beroep heeft veel met kleintjes te maken, maar goed, dan staat je verstand toch op nul en ben je vooral met die clienten bezig en niet met jezelf.
@tweety1982 en Peraja, zijn jullie getrouwd, werk, opleiding of eventueel al meerdere kinderen?
Ik woon nu sinds 2 1/2 jaar samen met mijn vriend. Ik zit nog op school, HBO, maar dat vind ik geen reden om nog niet met kinderen te beginnen. Ik vind dat je er zelf klaar voor moet zijn en het dan de goede keuze is!!
Nee ben niet getrouwd ( ligt nog wel in de planning ) woon nou anderhalf jaar samen en heb een relatie van 5 jaar. Mijn vriend heeft een eigen klussenbedrijf en ik doe verzorgende IG in een kei leuk verzorigingshuis! Werk ook vrij veel dus denk er ook niet zo heel veel aan hoor maar ben nou even lekker 5 dagen vrij 😃 We hebben verder nog geen kinderen dus dit zou de 1ste zijn.
tweety1982 schreef:etos pillen blijken heel goed te zijn. ik slik ze vanaf deze maand meer als andere keren, deze maand is voor mij ook de eerste keer dat ik om de dag doe de hele cyclus en idd valt het mee.
Peraja: leuk hoor 1ste kindje! en wie weet ga je snel trouwen..geniet lekker vanje vrije dagen!
Beer, ik ben getrouwd idd, sinds juli 2007, nog geen kinderen helaas. we zochten steeds een reden om het niet te doen ( huis kopen, werk ect ect) tot we dachten.. het is NOOIT het juiste moment voor kinderen, er kan altijd iets tussen komen, dus ben ik in maart 2009 begonnen met zwanger worden, was snel zwanger in ronde 3 wat helaas misging.
dat jij HBO doet i niets mis mee, als je het kan combineren waarom niet 😛
en gevoel dat het niet is weggelegd is zooooo herkenbaar, dat denk ik ik, ik loop ziekenhuis in en uit voor onderzoeken, gisteren weer bloed laten afnemen, maar weet eigenlijk toch wel beetje dat wel goed is, maar gewoon die angst..gelukkig hebben de meiden die zwanger zijn dat ook gehad dus hebben wij nog nog 😊 ( wij hier op forum en wij meiden bedoel ik)
hoop dat dit forum straks ff off line gaat, gaan we allemaal naar zwanger aug 2010 :)
Peraja schreef:haha en als we later kinderne hebben gaan we het ze voor de voeten gooien. Vooral als ze puberen en zeggen ik haat je! WEET JE WEL NIET WAT WE ALLEMAAL NIET VOOR JOU OVER HEBBEN GEHAD!!
tweety1982 schreef:hahaha ik heb de hond in zijn bench gezet anders kan ik niet eten hoor, ze is pas 8 maanden:P
ja idd laat die kinderen maar voelen hoe moeilijk het is ze te krijgen. haha
die onderzoekejes heb ik na de MK omdat ik bepaalde dingen voel en me zorgen maak, dus denk dat de dokter het doe om te bewijzen dat ik gezond ben en kindjes kan verwekken, anders ben ik bang dat ik nooit een wondertje krijg en dat beheers me leven, ik voel dingen die ik niet kan uitleggen, dus ja ben wel blij als ik over twee weken de uitslag krijg twee dagen na NOD...zal je net zien............... :D
tweety1982 schreef:hahaha ik heb de hond in zijn bench gezet anders kan ik niet eten hoor, ze is pas 8 maanden:P
ja idd laat die kinderen maar voelen hoe moeilijk het is ze te krijgen. haha
die onderzoekejes heb ik na de MK omdat ik bepaalde dingen voel en me zorgen maak, dus denk dat de dokter het doe om te bewijzen dat ik gezond ben en kindjes kan verwekken, anders ben ik bang dat ik nooit een wondertje krijg en dat beheers me leven, ik voel dingen die ik niet kan uitleggen, dus ja ben wel blij als ik over twee weken de uitslag krijg twee dagen na NOD...zal je net zien............... :D
Riviera schreef:Om nog even terug te komen op mn vraagje 😃
Moet je temp dan ong met 0,5 zakken als je ongi wordt of is dat minder?
Thanx meiden..
Riviera schreef:Om nog even terug te komen op mn vraagje 😃
Thanx meiden..
Riviera schreef:Ik ben pas op CD 26 begonnen met tempen dus weet niet hoe ie daarvoor was..Ik kan normaal niet tempen ivm onregelmatigheid maar heb nu vakantie..
Hij was vanochtend 37.0...afgelopen donderdag negatief getest
Peraja schreef:Riviera schreef:Om nog even terug te komen op mn vraagje 😃
Thanx meiden..
Dat verschilt. Ik weet niet wat voor temperatuur je had in het begin van je cyclus. Als je ongesteld wordt is je temp weer het zelfde als in het begin. Ik zit normaal bijvoorbeeld op 36.4 en nu op 37.1 maar als ik weer richting 36.4 kom wordt ik weer ongesteld.
Beer schreef:Inderdaad, dan zou ik ook nog ff wachten met testen tot een paar dagen. Wat voor test heb je afgelopen keer gedaan? Een vroege test of een test met gevoeligheid 100?
Riviera schreef:Peraja schreef:Riviera schreef:Om nog even terug te komen op mn vraagje 😃
Thanx meiden..
Dat verschilt. Ik weet niet wat voor temperatuur je had in het begin van je cyclus. Als je ongesteld wordt is je temp weer het zelfde als in het begin. Ik zit normaal bijvoorbeeld op 36.4 en nu op 37.1 maar als ik weer richting 36.4 kom wordt ik weer ongesteld.
En gaat dat geleidelijk bij jou? Dus elke ochtend ietsje lager of in 1 klap 0,7 naar beneden? Bedankt meissie voor je antwoorden :D
Beer schreef:Net weer ovu test gedaan en nu was de testlijn donkerder dan de controlelijn. Gisteren waren ze aan elkaar gelijk! Dan heb ik mijn ovulatie dus nog niet gehad.... Gisteren geklust dus dat moet wel goed zitten!! 😃
Denken jullie ook dat ik mijn ovulatie dan hoogstwaarschijnlijk vanmiddag of vanavond krijg?
Aangezien ik gisteren ook een positieve test had? Zou het ook verstandig zijn om vanavond weer te klussen?
Beer schreef:Nee inderdaad, dat is waar. Hij is vandaag alleen super druk aan het werk, dus ik weet alleen niet of hij vanaaf wel zo'n zin zal hebben 😞 Maar goed, anders heb ik het gisteren gedaan, en om de dag moet voldoende zijn toch? Ik ga wel kijken of ik hem zo ver kan krijgen 😉 Ik ben wel verbaast eigenlijk dat mijn ovulatie nog niet geweest is, vandaar dat mijn temp hoogstwaarschijnlijk nog niets gedaan heeft! Ik hoop echt dat hij vandaag wel gaat komen!! Dan zit ik dus eisprong dag 19 en NOD 19 december! Spannend! Jammer dat je niets extra kan doen dat de bevruchting en innesteling bevordert he!! ;)
Beer schreef:Net weer ovu test gedaan en nu was de testlijn donkerder dan de controlelijn. Gisteren waren ze aan elkaar gelijk! Dan heb ik mijn ovulatie dus nog niet gehad.... Gisteren geklust dus dat moet wel goed zitten!! 😃
Denken jullie ook dat ik mijn ovulatie dan hoogstwaarschijnlijk vanmiddag of vanavond krijg?
Aangezien ik gisteren ook een positieve test had? Zou het ook verstandig zijn om vanavond weer te klussen?