@babii, heb alle afleveringen al gezien
@epat. heel veel suc6 morgen
kom gelijk na mn werk hier kijken, half 4 pas :oops:
b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005
Beer schreef:He meiden,
jullie maken toch ook de grafieken bij fertility friend? Ik probeer mijzelf al elke keer in te loggen maar het wil maar niet lukken omdat hij een error aangeeft. Weten jullie of dit op andere tijden moet ofzo? Wel zeggen ze dat anderen wel iemand kunnen uitnodigen op die site, weet een van jullie daar wat meer van? Ik zit vandaag op cd 27 en nog geen eisprong :S....
Ook nog geen positieve ovutest, hopen dat het de komende dagen komt!
Babii schreef:Beer schreef:He meiden,
jullie maken toch ook de grafieken bij fertility friend? Ik probeer mijzelf al elke keer in te loggen maar het wil maar niet lukken omdat hij een error aangeeft. Weten jullie of dit op andere tijden moet ofzo? Wel zeggen ze dat anderen wel iemand kunnen uitnodigen op die site, weet een van jullie daar wat meer van? Ik zit vandaag op cd 27 en nog geen eisprong :S....
Ook nog geen positieve ovutest, hopen dat het de komende dagen komt!
Misschein toets je een foutief wachtwoord in? Je kan daar gewoon 24 uur per dag op hoor :D
epat schreef:Babii vervelend hè die vragen. Wij kregen ze gisteren ook weer, grapjes over ons nieuwe huis vullen met kinderen enzo. Mensen hebben dat echt niet door en dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen, zelf vroeg ik het ook weleens aan mensen, pas als je er zelf of iemand dichtbij je in een andere situatie terecht komt ga je er volgens mij over nadenken. Maar daarmee zijn de opmerkingen niet minder vervelend voor jezelf natuurlijk.
epat schreef:@tweety
Laat je maar even lekker gaan hoor. Ik denk zeker dat het goed is om het er even uit te gooien! Soms is dat gewoon even nodig. Ik denk ook wel dat het goed is om, MOCHT het niet raak zijn deze ronde, de volgende ronde even wat afleiding te zoeken misschien? Je bent nu al ruim een week elke dag aan het twijfelen, aan het opletten op de klachtjes, wel/niet zwanger, denkt al aan vroege miskraam etc. Misschien moet je volgende ronde (ALS die er gaat komen!) de week voor en rond je NOD flink veel plannen maken, gezellig afspreken met mensen, eropuit enzo, zodat je even wat afleiding krijgt (en de tijd meteen ook snel gaat), anders maak je jezelf gek. Het is maar een idee hoor, ik bedoel het goed! Dikke knuffel meid!
Babii schreef:
@ Miss_Bril, ik moet aanstaande woensdag voor een uitgangsecho om te kijken of mijn cystes weg zijn. Ze geven me dan medicatie mee om het slijmvlies te doen groeien en de gyn maakt gelijk een afspraak op de OK voor een HSG. Voel me een giga aansteller, want iedereen krijgt een HSG bij bewust zijn en ik moet het weer onder narcose :(.
b0llie schreef:idd , helemaal niet gek hoor dat je t niet bij bewustzijn durft
ik zou net zo als jij zijn :oops: :D
b0llie schreef:idd babii, ik wist dat er hier iemand was met zo;n korte lf, maar wist ff niet meer wie
b0llie schreef:dan had ik vorige ronde toch wel n posi ovu test
die ik zo vaag vond, maar wel de duidelijkste was
en dat was dus ook n lf van 11 dan
mevrouw bril schreef:Tweety, heel veel succes vanmiddag en alleen maar goede uitslagen gewenst!
tweety1982 schreef:
vanmiddag trouwens naar de gyn uitslag bloed test, hoor ik of ik grotendeels zwanger kan worden, als deze test goed is, kan er bijna niets meer in de weg staat, dan heb ik een goede schildkleir, geen overgang en een eisprong, dus ben erg benieuwd. laat jullie weten denk ik rond 16 uur!
Babii schreef:Dat is zeker logisch, maar zoals al gezegd gebeurd dat niet altijd overal. Ik mag namelijk zo onwijs hard in me handen klappen wat betreft mijn gyn. Deze vrouw gaat door het vuur voor me en mijn vorige gyn (man) ging ook door het vuur voor me.
Heb medelijden met de patiënten van deze gyn. Wat een rot mens! Hoop inderdaad ook dat ik het recept krijg, anders heb ik dus een probleem.