tweety1982 schreef:bedankt meiden, we gaa er idd lekker avondje van maken.
Mola zwanger zegt me niets. Ik weet hoe hoe het bij mij kan. ik test ook niet meer, is bijna week geleden haha
gelukkig is het goed afgelopen met dat meisje :)
Nou goed hihi. Ze was er heilig van overtuigd dat ze zwanger was. Bij een mola zwangerschap test je ook positief. Je moet dan ook inderdaad gecureteerd worden. Een mola zwangerschap komt zelden voor :). Dus weer gerust hihi. Die krijg jij echt niet (weet dat zeker).
Ik denk ook dat je niet schijnzwanger bent, maar dat is puur op gevoel gebasseerd. Heb liever dat jij hartstikke zwanger bent schat. Dus wil met me berichten het niet negatief voor je maken hoor :). Want je weet hoe erg ik het iedereen gun :).
Btw, ik vind het erg knap dat jullie weggelopen zijn. Wat een nare bedoeling hoe ze jullie zo behandelden daar. Bah, daar hou ik dus echt niet van.
Dit hadden wij mijn eerste zwangerschap, waren net 1 maand (OFFICIEEL) samen en ik was 18. Was dus per ongeluk door de pil zwanger geraakt terwijl ik hem trouw op een vast tijdstip slikte.
Toen we dat mijn schoonouders vertelde schrokken ze zo erg dat ik de opmerking kreeg, je hebt mijn zoon genaait dit en dat en je MOET het weghalen!
Nou wij zijn toen ook weggelopen! BELACHELIJK zeg.... Ze belde een uur later terug, sorry lieverds, dit was niet me bedoeling maar ik schrok me rot. Daarna alles uitgesproken Uiteindelijk is alles goedgekomen.
Hebben ze jullie wel gebeld> Want vindt dit niet kunnen hoor. Knuffel voor jou meis!