bah wel 36.9 vanmorgen maar nu al roestrood-bruin verlies. naar ronde 15 dus.
moet zeggen dat ik er aardig moe van begin te worden nu :roll:
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
Sively schreef:Beer schreef:Hier mijn berichtje ook maar even:
Mijn vorige cyclus was 44 dagen. Mijn partner en ik hebben in die periode nog niet serieus geklust dus die ronde tel ik ook nog niet mee. Nu was de afgelopen ronde ronde 1 met een cyclus van 45 dagen. Daarbij heb ik ovulatietesten gebruikt en getempt. Zowel met de ovulatietesten als met temperatuur heb ik mijn ei gevonden. Is het dan alsnog verstandig om wel aan de bel te gaan trekken bij de huisarts als mijn aankomende cyclus, ronde 2, weer 45 dagen is of langer? Want als hij weer langer wordt is dat niet goed toch? Ik hoop echt dat hij wat korter gaat worden deze maand, duurt anders elke keer zo lang, of gewoon raak deze maand Maar helaas heb je dat allemaal niet voor het zeggen......ook deze maand ga ik weer ovutesten gebruiken en tempen. Toch wil ik al wel vanaf dag 10 gebruik maken van ovutesten voor het geval mijn ei nu wel ineens eerder is, want je ziet het weleens toch bij het ontpillen dat hij ineens wel gewoon rond de 28/30 dagen is?
Sorry voor al mijn vragen, maar af en toe maak ik me best zorgen over mijn lange cyclussen, al stelt het mij al wel gerust dat ik wel een eisprong heb...
Liefs, Beer
Hey beer, mijn eerste ronde na de pil was bijna drie maanden, daarna 42 dagen, maar wel snel raak! Je moet dus niet wanhopen omdat je momenteel lange cycli hebt! xxx
Babii schreef:Hier tot op heden niet lekker :(. Voel me echt shit :cry:
Monalisa schreef:bah wel 36.9 vanmorgen maar nu al roestrood-bruin verlies. naar ronde 15 dus.
moet zeggen dat ik er aardig moe van begin te worden nu :roll:
Aphrodite schreef:Babii, moon en Beer, niet opgeven he! Ik heb makkelijk spreken maar komaan, 2010 is maar net begonnen! Komaaaaaaaaaaaan!
Beer schreef:Sively schreef:Beer schreef:Hier mijn berichtje ook maar even:
Mijn vorige cyclus was 44 dagen. Mijn partner en ik hebben in die periode nog niet serieus geklust dus die ronde tel ik ook nog niet mee. Nu was de afgelopen ronde ronde 1 met een cyclus van 45 dagen. Daarbij heb ik ovulatietesten gebruikt en getempt. Zowel met de ovulatietesten als met temperatuur heb ik mijn ei gevonden. Is het dan alsnog verstandig om wel aan de bel te gaan trekken bij de huisarts als mijn aankomende cyclus, ronde 2, weer 45 dagen is of langer? Want als hij weer langer wordt is dat niet goed toch? Ik hoop echt dat hij wat korter gaat worden deze maand, duurt anders elke keer zo lang, of gewoon raak deze maand Maar helaas heb je dat allemaal niet voor het zeggen......ook deze maand ga ik weer ovutesten gebruiken en tempen. Toch wil ik al wel vanaf dag 10 gebruik maken van ovutesten voor het geval mijn ei nu wel ineens eerder is, want je ziet het weleens toch bij het ontpillen dat hij ineens wel gewoon rond de 28/30 dagen is?
Sorry voor al mijn vragen, maar af en toe maak ik me best zorgen over mijn lange cyclussen, al stelt het mij al wel gerust dat ik wel een eisprong heb...
Liefs, Beer
Hey beer, mijn eerste ronde na de pil was bijna drie maanden, daarna 42 dagen, maar wel snel raak! Je moet dus niet wanhopen omdat je momenteel lange cycli hebt! xxx
In welke ronde was het bij jou raak? Heb jij ook nog iets gebruikt? Ovulatietesten/temperaturen? Ik doe op dit moment beiden. Ik merk dat ik het namelijk erg fijn vind om te weten hoe lang mijn cyclus is en wanneer mijn NOD is. Ik ben aan ovutesten namelijk net zo veel kwijt als aan zwangerschapstesten als ik mijn NOD niet weet. Ik ben nu weer uitgegaan van een cyclus van 45 maar ik hoop echt dat hij nu wat korter is of dat ik deze ronde ook zwanger mag geraken!!!! Ik ben er echt klaar voor en mijn gevoel ook, waarschijnlijk alleen een gedeelte van mijn lichaam nog niet 😢 Ik wil proberen er niet teveel mee bezig te zijn, maar ook onbewust gebeurd het toch....
Babii schreef:Aphrodite schreef:Babii, moon en Beer, niet opgeven he! Ik heb makkelijk spreken maar komaan, 2010 is maar net begonnen! Komaaaaaaaaaaaan!
Waar staat er dan dat ik opgeef? Ik zeg alleen dat ik niet lekker ben en hoe het me voorgaande rondes af ging (er staat nergens dat ik opgeef) 😉 zal dat ook nooit doen hihi.
tweety1982 schreef:heey monalisa, het is idd vreemd afwachten maar, al is dat lastig, maar hopen dat het iets goeds betekend he.
Hoest met de dames verder?
Hier zit ik op dag 21, me eispriong is als goed is geweest, maar alles voelt veel langer dan normaal heb langer buikpijn en ongi gevoel maar dan anders, en steekjes. 😊 we zullen maar weer zien over 12 dagen
tweety1982 schreef:zeg nooit nooit he 😊 ik zal niet meer zeggen spannend haha want ik weet als de beste dat gevoel niets meer zegt..maar ga wel hopen voor je tis weer afwachten voor ons he, maar ja twee weken zullen toch wel snel gaan hoop ik, of 1,5 week dan.
heb lekker vakantie geboekt naar salou eind april, hopen dat dat binnen mijn vruchtbare periode valt 😊 vaak helpt dat haha. Nu is saloi eigenlijk niets voor ons, we zijn meer doe-mensen, maar keer zon strand zee kan geen kwaad, dus ja kijken of het ons bevalt, het was idee van mijn schoonma, die gaat ook gezelllig mee :)
b0llie schreef:
@peraja, jij hebt niet zo;n goed gevoel??
b0llie schreef:ik temperatuur niet deze ronde
heb al1 ovu testen gebruikt
geen gevoelige boobies hier
af en toe koppijn, maar houd niet lang aan
en af en toe steken, ook niet lang aanhoudend
verder nergens last van
b0llie schreef:pff, ja maar t mag toch nu welleens raak gaan zijn
b0llie schreef:nee idd
maarja, las nu net dat estherH zwanger is, in ronde 13, zonder MMM
en dan krijg je toch wel weer hoop
Peraja schreef:b0llie schreef:
Heb alleen gevoelige borsten niet mijn tepel zelf maar echt mijn borst zelf maar mijn temp is afgelopen dagen weer iets gezakt zit nou op 36.8 hoop dat iig zo blijft.
en veranderingen bij jou?!
Babii schreef:Peraja schreef:b0llie schreef:
Heb alleen gevoelige borsten niet mijn tepel zelf maar echt mijn borst zelf maar mijn temp is afgelopen dagen weer iets gezakt zit nou op 36.8 hoop dat iig zo blijft.
Die gevoelige borsten heb ik ook! Met vlagen hoor :). Heb ook giga menstruatiekrampen met vlagen...
Babii schreef:Uitslag bloedtest:
HCG IS 12!!!!!!!!!!!!!!
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Het is heel laag, maar boven de 5 betekent zwanger!!!! Mijn gyn is een beetje snel met bloedtesten erdoorheen jagen....
Nee, dit kan gewoon niet! Er groeit gewoon een kindje in me!!! IK STA TE STUITEREN!!!!
Kleintje hou je goed vast!!!!
Ik ga pas echt blij worden als ik de 18 DPO zonder zwarte bloedstolsels voorbij ben!!!!
Nadine schreef:Babii!!! ZWANGER!! Gefeliciteerd!
Dat is nog eens goed nieuws! Kun je het al bevatten?
Ik hoop van harte dat je een gezonde zwangerschap te wachten staat!
Babii schreef:Peraja schreef:b0llie schreef:
Die gevoelige borsten heb ik ook! Met vlagen hoor :). Heb ook giga menstruatiekrampen met vlagen...
Nadine schreef:@babii
Hihi, met mij en de baby alles goed, volop in beweging 😃
Geniet ervan meis! Wat een verrassing 😃
@Peraja
Klinkt veelbelovend, ook je grafiekje. Wanneer ga je testen?
tweety1982 schreef:heey spannend hier zeg allemaal!!! babii zo leuk 😊 😂
peraja: hoop voor je dat het iets is, en dat je gewoon lekker zwanger bent, zou echt leuk zijn hoor!!! je hebt iig positieve tekens!
tweety1982 schreef:nou daar aan vast houden, gewoon denken zoals ik nu ( hahahaha ff kuchen hoor:P ) denken aan het kan alleen maar beter, niet teveel hopen, dan is het des te groter een verassing.
maar dat twijfelen ken ik hoor, maar ja het is goed teken toch?
tweety1982 schreef:dank je, jij ook en geniet van je weekend:)
aan je woord gebrui te zien " slim enzo" kom je uit oosten des lands ofzo 😊 daar gebruiken ze ook de woorden slim, en broektuk, raam los:P
tweety1982 schreef:babbii..neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee %^%$#%$#@!!!!!!
dit mag echt niet gebeuren!!!! laten we hopen dat het vals alarm is..maar je test was de 2e streep minder geworden???...nee je moet echt eisen dat ze je gaan onderzoeken hoor!! dit is echt te gek voor worden. leef echt met je mee hoor ook al ken ik je niet, maar van je verhalen enzo.
Babii schreef:Zal wel moeten Tweety, het vruchtje moet gecontroleerd worden door het lab. En overigens is het een deel van mijn man en mij. Het was iets van ons, uit liefde ontstaan.
Dat verdiend een plekje voor zichzelf, ter nagedachtenis.
b0llie schreef:als jullie t goed vinden wacht ik eerst ff mn nod af 😂
en dan gaan we er met zn allen voor ja haha
Babii schreef:Mijn temp is weer 36.57. Is nog nooit zo laag geweest!
Ga nu lekker op me bed liggen, want heb nog steeds helse buikpijn!
Babii schreef:Oeee spannend Peraja, bruine afscheiding heb ik altijd als vooraankondiging. Nou ja altijd ;). Pas sinds 2 rondes. Deze ronde had ik dit niet en ineens PATS BOEM gruwelijke buikpijn en persdrang. En vervolgens plopte er iets uit en begon ik giga te bloeden 😢
Ik duim voor je hoor!! PS mijn temp zakt meestal als ik al een dag ongi ben. Vandaag was hij 36.57 :|, heb hem nog nooit zo laag gehad :(.
Babii schreef:Ik heb het ook nooit gehad een vooraankondiging van. Alleen de laatste cyclussen ineens wel. En meestal als het een innestelingsdip is komt dat meteen vrij.
Wat wel kan is dat je baarmoeder zich schoon aan het maken is ;). Dit zie je vaak bij prille zwangerschappen. Ben nu wel heel erg benieuwd of je zwanger bent? Geen zin om te testen zeker :P.