tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
heey meiden slaap lekker, en babii nogmaals sterkte!! knuff je vriend goed en bedenk hoe trots je op jezelf kan zijn ok? wij zijn er voor je hier ok?
tweety1982 schreef:Heey jammer zeg:( zou idd mooi zijn als je rond je verjaardag iets moois heb, daar moet je dan maar weer naar toe leven,
je hebt een hele maffe banner:P bijna jaar over tijd:P
Babii schreef:@ Peraja, verdorie zeg :(. Niet leuk dit! Volgende maand wil ik ROZE zien hoor ;).
Ik bloed nog steeds heel hevig en die buikpijn is ook nog heel erg aanwezig :(. Ben wel gewoon naar het werk gegaan, vindt niet dat je jezelf voor zoiets kan ziekmelden. Meldt me eigenlijk alleen ziek als ik koorts heb.
Babii schreef:Nee hoor, dat is niet erg ;). Daar heb je vrije dagen voor :P. Alleen heb ik alleen vrij in het weekend haha.
epat schreef:Ik blijf het spannend voor je vinden tweety!
Wij hebben nog altijd niet de gyn gebeld voor de uitslagen van de bloedtest en sperma onderzoek. Ik wil het eigenlijk liever niet doen, want ik kan er toch niets mee tot de volgende afspraak.
Babii schreef:Meiden,
Het lukt me ffis niet een update te schrijven, dus misschien (mocht je nieuwsgierig zijn) surf dan even naar me beebiesite. Daar staat het verhaal van de operatie.
Liefs
tweety1982 schreef:ja idd het had bij mij op een moment nadelen ik ging teveel twijfelen aan mezelf, toen ben ik off forum gegaan, maar ja met wie kan je dan praten?? dus ging eens informeren naar mensen die zwanger geworden zijn en raad eens die waren more obsessed sommigen dan ik, en mensen die in de MMM zitten ( sorry bedoel het niet verkeerd epat en babii) die zijn er ook wat meer mee bezig omdat ze naar ziekenhuis moeten, tempen en toch worden deze moedige damens steeds zwanger, dus ja dat heeft mij doen inzien dat niet uitmaakt hoe veel je er mee bezig ben als het maar gezond is en je niet de wereld ziet vergaan elke ronde 😊 en miss leer je leuke meiden kennen met wie je koffie kan drinken :)
tweety1982 schreef:Beer je tempte wel altijd zelfde tijd en zelfde omstandigheden ( dus onderof boven deken ivm de kou)?
Beer schreef:tweety1982 schreef:Beer je tempte wel altijd zelfde tijd en zelfde omstandigheden ( dus onderof boven deken ivm de kou)?
Ja dat heb ik altijd netjes gedaan. En ik zet mijn temp erin die ik om acht uur heb. Ik temp op andere dagen weleens eerder maar ik heb gemerkt dat mijn temp een uur later 0.1 graden hoger is. Wat ik vanochtend wel voor het eerst had is dat ik om zes uur wakker schrok en toen direct getempt heb...meestal ben ik al wel tien of vijftien minuutjes wakker...... ik heb mijn temp toen tien minuten later ook oraal gedaan en toen was hij wel 37.1 Best gek dus.. maar ik wacht het morgen wel af..kan toch niet veel meer doen 😃 Wellicht vandaag of morgen nog een keertje klussen 😉