grrr, had ik net een heel verhaal getypt is het helemaal verdwenen....
Nu nog maar ff kort dus:
DKNY: echt stom dat je zo behandeld wordt op je werk! Wel fijn dat de arboarts iig aan jou kant staat. Werk je in en groot bedrijf? Kom je de mensen van je huidige afdeling nog tegen als je op die andere afdeling gaat werken? Je moet echt aan jezelf denken nu hoor, laat ze allemaal maar lekker barsten!
Ik had de Joolz Earth Edition nog niet gezien, die is ook erg mooi. Wij hebben van de gewone Joolz Day de antraciet kleur met aluminiumframe en zilveren accessoires. Staat op deze site:
http://www.my-joolz.nl/products/day.html. Je kunt de wielen vastzetten zodat je in het bos kunt rijden. En de achterkant heeft idd luchtbanden. De kleine wieltjes voor zijn trouwens niet zo klein als ze lijken en vrij stevig. Mijn zusje wandelt er dagelijks mee in het bos, en we hebben er hier zelfs al over ruw grasland/weiland mee gelopen. En we gebruiken hem toch het meest voor de dagelijkse dingen (boodschappen, in de buurt wandelen), bos gaan we hooguit 1x per 2 weken ofzo, dus daar hebben we de keuze ook op gebaseerd.
Marloes: pas 3 kilo erbij is niet veel, maar wel fijn dan hoeft het er straks ook niet af! Ik ben ook nu 'nog' maar 4,5 kilo bijgekomen. Vind ik ook wel erg netjes. Lekker dat jullie een weekje vakantie hebben, gaan jullie nog weg? Pretecho is idd altijd in 3d. 4d is dat je het ook nog live ziet bewegen (normaal is 3D stilstaand beeld).
Eliza: kan me voorstellen dat het spannend is, maar zou me echt niet teveel zorgen maken. Maar ik zal wel voor je duimen! Wat kan de tijd dan soms toch langzaam gaan he...!
Wij doen de cursus 'van buik tot baby' de cursus is er echt op gericht dat je de zwangerschap samen beleeft. Naast de gebruikelijke technieken met ademhaling etc. leer je ook bv massagetechniek (althans, hoe mijn vriend mij kan masseren natuurlijk), en hoe je samen contact kunt maken met de baby. Het doel van de cursus is om een team te maken van jou en je partner. En ook bijzonder dat ze niet alleen richten op tot en met de bevalling maar ook op erna (lichaamstaal van baby's, ritme etc.). Dat van die thuisbevalling was idd wel irritant, maar ik vind dat iedereen het wel doet hoor. Er wordt wel gerespecteerd als je het anders wilt, maar het uitgangspunt is in NL toch 9 van de 10 keer dat bevallen een natuurlijk proces is dat je het beste thuis kunt ondergaan (lees alle boeken er maar eens op na). De cursusleidster probeerde wel objectief beide opties aan te geven, maar je merkte gewoon dat haar voorkeur thuis bevallen is. Maar verder geen verkeerd woord, want het is echt een goede cursus.
Tot snel allemaal!!