Im hier zit er overdag 4 uur tussen de voedingen. Ik probeer de volgende tijden aan te houden; 7-8uur, 11-12uur, 15-16uur, 19-20uur en 22-23uur. Zo rond die tijden krijgt hij een voeding en is hij ruim een uur wakker. Alleen 's morgens en 's avonds leg ik hem bijna direct na de voeding in bed. Volgens mij is het heel verschillend hoeveeel de kleintjes slapen op een dag, de een heeft meer slaap nodig dan de ander. Maar zolang ze goed gestemd zijn als ze wakker zijn hebben ze genoeg slaap denk ik!
Volgens mij is het best warm op jullie kamertje...Bij Sil is het meestal rond de 18 graden, overdag ligt hij in zn kleertjes en 's nachts in een romper +slaapzak. Het kan best dat Stijn het misschien iets te warm heeft?
Ik ben ook regelematig onzeker hoor...dan lees ik hier ff en stel mn vragen en dat is vaak een hele geruststelling!!
Snippie ik vind het soms ook jammer, dan zie ik zo'n lief klein poppetje en dan lijkt Sil wel een reus!! Maar ben enorm trots op mn kerel hoor!!! Zo'n kleintje krijgen we misschien ooit nog wel weer:)
GoosjeOud lidBerichten: 2.269Lid sinds: 9 juni 2009