@Im, leuk merk name-it. Mijn zoontje had er een zomerjas van en nog wat t-shirtjes en ze blijven erg goed. Ik shop wel eens op deze site, daar hebben ze meer merken en heel goedkoop:
http://www.ikenmijnkind.nl/name-it-kids-zomer-newborn-50-68-c-217_156_166.html?osCsid=ba5d95a3b97c7e9a0edc0cb65f90f0d7Ik had m'n zoontje zomerjas er ook vandaan voor maar 11 euro en dan toch een merk.
Wat sneu dat hij zo'n buikpijn had, wij hadden het gisteravond ook met Evi in bad had ze al een beetje gepoept maar daarna niet meer. En maar scheetjes laten en kwam ook steeds voeding omhoog zo zielig.
@Snippie, ja 22 uur is wel lekker laatste voeding maar je kunt het altijd proberen. Wij hebben het ok gewoon uitgeprobeerd en het ging goed. Vanochtend kwam ze om 710 en heb haar de hele nacht niet gehoord. Heerlijk! Maar ze is wel 's avonds heel lang overstuur geweest, scheten laten en er kwam weer veel voeding omhoog was echt sneu. Hebben met d'r rondgelopen en later bleef ze bij ons gelukkig ook rustig toen we zaten want het rondlopen wordt je wel zat.
En die dingen die kleintjes kunnen zoals pakken e.d. heeft echt met de ontwikkeling te maken, je kunt het wel stimuleren maar niet echt leren. Het ene kind is gewoon sneller dan de ander, Evi begon het gister ook ineens heel intensief te doen. Wat je kunt doen is iets vlakbij leggen wat hij kan zien, ze kunnen nog niet rijken namelijk maar als iets dichtbij ligt kunnen ze het wel aanraken en pakken ze het vanzelf vast (bewust of onbewust) en daar leren ze dan weer van. Ik heb nu zo'n hema ding was nog van m';n zoontje gespannen van links naar rechts schuin zeg maar, daar hangen allemaal beestjes aan en daar kan ze dan naar kijken en tegenaan slaan.
@Jersey, ja benthe is idd groot maar ach dan heeft ze wat reserves. Leuk die terugkomavond he, ik heb hem pas 24 februari best laat eigenlijk dan zijn ze al ruim 3 maanden.
@Monalisa, leuk he h&m ik hou ook zo van online shoppen haha. En er is nu zoveel uitverkoop overal. Hou je ook van het merk Lief!? Daar is ook enorme uitverkoop!
@hier, Evi heeft dus als een blok geslapen en wij ook echt lekker. 7.10 werd ze wakker en dronk in 1 keer de fles helemaal leeg. Om 815 weer erin en ze slaapt sindsdien. Wil vandaag eigenlijk even naar nieuwe tegels oor de tuin kijken ben benieuwd of het ervan komt, met 2 kindjes is het best lastig plannen haha. We willen de hele tuin opnieuw laten doen namelijk, voor en achtertuin maar twijfel erg over het soort tegel.