Zeg willen jullie niet zoveel meer schrijven kan het amper bijhouden 😉
@Jersey, kan je me je echte naam ff pb-en dan kan ik je opzoeken op hyves! Ik koop ze ook in de aanbieding maar vind het gewoon zonde ze weg te doen, ze gaan nog dicht dus kan nog wel.
@Im , ik ken dat wel mijn schoonmoeder vroeg dus ook steeds wanneer kom je weer spelen/logeren aan m'n zoontje heb het dus nu maar een x gedaan. Maar ik doe het liefste ook alles zelf, zeker bij evi je weet toch zelf het beste hoe ze de fles drinkt en als ze moeilijk doet wat er dan is.
@Jaq, ja hij heeft het leuk gehad en goed geslapen.
@Im, ik denk dat je het contant wel moet blijven houden ook al heb je er erg de balen van het is vooral voor je man heel vervelend als je het contact zou afhouden. Heb het meegemaakt in mijn familie, knallende ruzie tijdens kerst met mijn oma en m'n tante (haar schoondochter) was echt een ramp en jaren geen contact gehad maar wat je dan dus krijgt is dat wij hun ook nooit zien. Met kerst gescheiden want zij kwam nooit dus ja dan geen kerst meer samen vieren, enz enz. Nu lag mijn schoonvader op sterven en ineens kwam ze toch berouw tonen en is er nu weer contact, na 10 jaar! Ik vond het allemaal erg schijnheilig op de begrafenis kwam ze en deed ineens alles voor m'n oma. Raar maar voor haar man wel fijn nu kunnen ze ook weer noprmaal met zijn moeder afspreken. Je moet het in elk geval bespreken, contact gewoon afstandelijk houden. Weet je ik ben ook niet alitjd blij met m'n sm maar je moet wat he. ZIj past altijd op op maandag. Alles moet zoals zij wil. Ze had een wieg gekocht bij de geboorte van ons nichtje (nu 3) en die rouleerde tussen ons want na dat nichtje is bij ons dani geboren, toen kregen zij nog een meisje en nu evi maar nu zijn we allemaal klaar en wij wilden de wig terug brengen. Was ze helemaal pissig dat hij bij hun moest staan, ja wat moeten wij er dan mee? Bewaren zeker tot over 5 jaar iemand nog eens een kindje krijgt. Echt niet. WIj hadden ruimte zat volgens haar, ja tuurlijk joh. Echt vond het zo stom kan me daar echt boos over maken.
@Ztinesje, ik zou thuis af en toe een fles gaan geven dan zodat je kunt oefenen. Best lastig he.
@hier, een drama nacht gehad/ Evi wederom gewoon lekker geslapen maar m'n zoontje hele tijd huilen huilen huilen en niks hielp. Pfff wat een ramp. Ja als wij naar hem toe gingen was hij stil. Maar wat het nu is?? Als het vannacht weer ramp is geef ik een zetpil, het kan niet anders dan dat het zijn kiezen zijn. Heb net even gekeken en er zit nog een heel gat met een klein stukje kies wat door is. Meiden ik waarschuw vast tandjes gaat nog maar kiezen aaaaah. Daar heeft hij zo onwijs veel last van gelukkig zijn het de laatste.
VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007