Tinesje86 schreef:idd erg rustig hiero haha...
Jullie missen mij zeker:-D:wink:
Tinesje echt balen dat het nog niet goed wil met het flesje....Ik hoop dat het de komende dagen wat verbeterd!! Gewoon blijven proberen! Wat leuk dat hij zoveel kletst! Sil is ook enorm aan het kletsen, gister belde ik even naar huis vanuit mn werk en toen hoorde ik hem ook hard brabbelen op de achtergrond, zo schattig!
Monalisa fijn dat Jeremy vannacht weer lekker heeft geslapen! Alles gelukt met shoppen?
Meissie heftig zo'n eerste dienst! En dan ook nog kolven op je werk...ben je er veel tijd aan kwijt?
Friend fijn zo'n sprongetje....Hoop dat het gauw over is! hier heeft het 2 dagen geduurt bij 8 weken.
Hier heeft de kleine gelukkig vannacht weer goed geslapen, heb hem vanmorgen om 7.00u wakker gemaakt. Zelf wel weer enorm klote geslapen...maar mn hele hoofd zat ook vol met werkzaken!! Gewoon even wennen, dan slaap ik wel weer beter. Nu gelukkig alweer 3 dagen vrij:) Vanmorgen wel ff een heel geregel, eerst mezelf klaarmaken, dan de kleine, fles geven, in de auto, droppen bij mn schoonouders en dan door naar mn werk...pfff wel wennen hoor!! Maar het is gelukkig allemaal goed gegaan bij mn schoonouders! hij ligt nu lekker te slapen.