He Ladies goede avond allemaal!
Alles goed met iedereen?
@ Goosje: FIjn dat er alweer 2 van de 4 dagen op zitten. Kan me best voorstellen dat je kapot bent! Is toch weer even wennen!
Fijn te lezen dat Sil het heerlijk heeft gehad op de opvang en dat hij geen last heeft gehad van de prikjes!!
Heel irritant die maten..Nu stond er ook wel bij dat het kleiner zou uitvallen als dat men gewend is van ze..ik moet zeggen als ik een maat 74 bestel dan verwacht ik dat het ongeveer maat 62 is..beetje jammer, ik had zoiets van mooi maat 74 kan hij daar vanaf augustus september wel in als het frisser wordt..
ach ja die is zo'n gevoerd ding dus dan krijgt hem gelijk aan zodra hij er in kan, wordt dat gewoon een soort van jasje haha..
Wel vervelend dat je niet goed slaapt in de nacht! Ik lig vaak ook met gespitste oren zo irritant.. zeker als ik weet dat hij bij de laatste voeding geen boertje heeft gelaten. Stijn die lacht namelijk als hij spuugt en heeft al een paar keer gespuugd waarbij hij gewoon stil met zijn hoofdje naar het plafond blijft kijken..
dan lig ik toch niet gerust!
Lees net dat Sil koorts heeft, hopelijk is hij er snel van af..Tegen mij zeiden ze op het cb dat ik alleen een zetpil moest geven als hij er ook echt last van had. Het lichaam moet wennen dat er een virus wordt ingespoten het gaat dan ook de werking van de prik tegen. dat is het geen wat ze tegen ons vertelde, maar ik geloof dat er overal wat anders gezegd wordt..
zou het wel in de gaten houden, moet niet al te hoog worden anders zou ik denk ik toch ook een pilletje geven!
@ Jersey: Goed te lezen dat je een lekker dagje hebt gehad vandaag! lekker toch een beetje aan tutten en niets moet alles mag! ik vind dat heerlijk zo'n dag haha...
Vond dat shoppen heerlijk haha...beetje jammer is dat ik alleen nog maar shop voor Stijn en ik zelf heb ook hoognodig nieuwe dingen nodig, alleen met dat lichaam van mij momenteel staat toch niets leuk haha..
@ Vickypreg: 50 % korting is bij
http://www.z8-baby.nl/categorie/2376/nl/boys_aanbiedingen.html ... Je hebt het ook voor meiden..Helaas hebben ze niet heel veel meer, en nog veel kleine maatjes!
Nieuwe collectie is helaas ook nog niet zichtbaar!!
Lekker dat Evi heerlijk ligt te slapen nu.
@ Tinesje: Goed te horen meis dat Lars het super heeft gedaan op het kdv! Toch wel fijn he, breng je hem de volgende keer toch met een lekker gevoel weg! haha de chameur, geweldig!! Dat begint al vroeg hi..
heb er hier thuis ook eentje, die sjanst met iedereen ahaha...
wel vervelend dat je er in de nacht weer uit moet! Hopelijk gaat hij snel weer doorslapen, het is toch best vervelend als je moet werken en je moet er middag in de nacht uit!
Kan me voorstellen dat je het mist dat lekker niets doen..Nog 1 dagje werken dan kan je weer lekker gaan genieten van je mannetjes!
@ Leike: Fijn dat Huub het zo goed heeft gedaan op het kdv! Wel leuk dat alle kindjes helpen en hem speelgoed komen brengen hi!
Succes morgen bij de kinderarts!!
@ Snippie: Hoe is het met je? en met Giovanni? Vind het heel irritant die verschillende maten.had vandaag ook rompers 62/68 gepakt, die waren gewoon te klein grrr....
heb echt zoveel dingen in de kast die stijn niet eens heeft aangehad! die gaan maar gewoon een curverbox in voor eventueel de volgende kleine spruit haha..zal je zien dat dat een meid wordt haha..
Heb niet echt bijgeslapen vandaag moet ik zeggen. heb wel gewoon lekker even op de bank gehangen enz..dat was ook wel even lekker!
@ Hier gaat alles goed! Stijn had het vanavond alleen even niet zo naar zijn zin. normaal gesproken kletst hij altijd heel veel, maar vandaag ook niet zo veel. vanavond was hij aan het jengelen, we hebben hem lekker in badje gedaan, flesje gegeven en nu ligt hij al vanaf half 7 te slapen!
Verder doet hij het gelukkig goed haha...
Ben gister naar de Ortho geweest auw auw, was even vergeten hoeveel pijn het ook weer doet grrr....Zal blij zijn als de pijn weg is en dat ik weer normaal kan eten. De vla en soepjes zijn even leuk maar ook niet al te lang!
Gelukkig is het geregeld met het kdv, kan de plek nog een maandje doorschuiven naar 1 mei, mocht ik eerder werk hebben, mag ik stijn gewoon eerder brengen.. Vanaf 1 mei wordt het lastig om de plek gereserveerd te houden, ook wel logisch, mogelijk dat ik hem dan twee dagdelen ga brengen maar dat moet ik nog even bekijken.
Merk wel als ik aan het kdv denk dat ik er echt moeite mee heb om dat manneke los te laten..ik moet hem dan gewoon gaan delen met anderen, merk wel dat ik dat heel moeilijk vind.. Is dat stom, ben ik de enige?
Wil nu ook weer niet te beschermend zijn, maar kan hem gewoon niet echt met gerust hart ergens achter laten!...zal wel een fase zijn waar ik door heen moet waarschijnlij haha..
liefs im