@Snippie, evi is ook vaak wakker voor de voeding soms een uur eerder (meestal is dat 's ochtends) en dan speelt ze ook voor ik haar voed. Vervelend dat je man hem vaak eerder wakker maakt he, ik ken dat wel. Mijn vriend staat ook eerder op maar meestal gaat dat wel goed, hij hoeft natuurlijk niet door hun kamers maar hij maakt toch ook geluid dus ja de kans is altijd aanwezig dat ze daar wakker van worden. Maar Evi slaapt er sowieso doorheen.
@Friend ben benieuwd, hebben jullie 's middags ook bureau? Is hier alleen in de ochtenden.
@Jaq, wat rot dat hij 's nachts weer kwam zeg. Hopelijk is dat gauw voorbij en is het alleen voor een sprongetje.
@hier, gisteravond nog ff naar vriendin geweest ze is zwanger vind het zo leuk. Wij kennen elkaar al vanaf de basisschool groep 2 haha!
@hier, wederom een overstuur zoontje gehad pff het breekt je echt op. Het begon dit keer gisteravond al en na een aantal keren ging hij eindelijk slapen en toen nog eens midden in de nacht. Evi hoorden we rond 5.20 eventjes maar ging weer slapen na een speentje en ik hoorde haar hikken rond 645 maar ze was weer in slaap gevallen en uiteindelijk om 7.20 een fles gegeven en daarna had ze lekker een bomvolle poepluier whaha. Heb trouwens voor mijn voedingskussen een nieuwe hoes gekocht waardoor je hem gewoon als soort ligzak kan gebruiken echt handig!!
http://www.kidzimpulz.nl/ligge/feed-n-sleep Leek me ook heel handig voor buiten strakjes, op een kleedje is toch wat harder en dan kan ze daar ook lekker op liggen. Die voor meisjes een roze geruite was nu goedkoper dus die heb ik genomen.