hey goedemorgen dames!!!!
@ vickypreg: wat schattig dat je zoontje opeens begint te huilen omdat hij het zielig vind voor je. Wat ik ook wel eens heb meegemaakt bij mn nichtjes, is als mn tante en oom dan even gingen dollen/ stoeien, dat mn nichtje daarom moest huilen! Dan dahct ze dat ze ruzie hadden. Heerlijk hé kinderen.
@ jersey; gatsie bah, wat een gedoe met die formulieren. Ik zou gewoon aandringen bij je buurman dat hij de benodigde papieren moet invullen die jij aangeeft. Zijn kind heeft tenslotte schade gemaakt op jouw eigendom, dus hij moet gewoon doen wat voor jullie het beste is!!!! Anders moet je gewoon even je man met hem praten, misschien kan je buurman beter adviezen/ opdrachten krijgen van een man dan een vrouw!!! Je hebt ze ertussen zitten haha!
@ monalisa: lars draagt broekje 62 en shirts 56 (soms nog combimaat 50/56) Broekje is dan wel te lang, maar zn voetjes zijn dan wel lekker bedekt. Shirtje 62 is nog wel te groot. Maar ken het dilemma, heb je leuke setjes in de kast liggen, kan je ze niet tegelijk aantrekken. wat ik van mn schoonzus begreep is dat de broek vaak 1 maat groter is dan het shirtje.
@ snippie: das waar ook he, je hebt hier in de omgeving gewoond! Grappig... ben benieuwd waar je hebt stagegelopen. Werkte je toen ook op BSO? Gisteravond kreeg ik vrienden van de kerk over de vloer. Eens in de 3 weken komen we bij elkaar en hebben we een soort discussie avond over alledaagse onderwerpen icm met het geloof.
@ hier: rommelig! Gister om 23.15 gevoed, kwam meneer weer om 3.30 uur en om 6.30 uur was hij ook weer klaar wakker. Toen om 7.15 gevoed en poepte zich toen onder. Balen, want wilde hem terug leggen zodat ik weer kon slapen. Dus maar uit bed en opgefrist. Om 8.45 in bed gelegd maar is nu al weer aan het piepen in bed!!!! Beetje onrustig is het kereltje.... hopelijk gaat het niet de hele dag zo!
Tinesje86Oud lidBerichten: 2.368Lid sinds: 1 februari 2010