Handig zeg van je man dat hij vanochtend van alles moet doen, zodat jullie ervan wakker werden. Hier hetzelfde. Vriendlief moest vandaag naar cursus in Goude dat om 9.00 uur moest beginnen. Staat hij om 8.00 uur nog zijn tas in te pakken en zocht naar de routeplanning.
Laatste dagje, daar zal je even van genieten. Fijn dat het drinken in de wipstoel beter gaat.
Benthe kwam rond 1.00 uur en wilde weer niet drinken. Het leek alsof ze pijn heeft in haar mondje. Ze huilt niet echt. Het is meer zeurderig of zielig pieperig huilen zoals meisjes dat heel goed kunnen en jongens doen dit vast ook wel.
Vanochtend temperatuur gemeten 37.7 zetpilletje gegeven en nu weer 37.1. Zowel om 1.00 uur als om 7.00 uur heeft ze goed gedronken. Het lijkt alsof last heeft van haar mondje, gevoeld, maar. Voel nog geen tandjes en ik zie niets. Dingetjes die ze in haar handen heeft, brengt ze niet overdreven naar haar mondje. Wel sabbelt ze veel op haar handjes en kwijlt ze.
Ik heb ook gekeken naar haar oortjes, maar die zijn niet rood. Wel een beetje vies, maar ze grijpt niet naar haar oortjes.
Ze is ook niet overdreven verkouden. Een beetje hoesten en een beetje neusverkouden. Wel heb ik het idee dat ze ergens pijn heeft (gebied hoofd).
Wat doen julli met je kindjes als ze koorts hebben? Laten jullie ze in pyjama of trek je overdag de gewone kleren aan?
Ik heb ook nog een bijtfiguur liggen, moet die in de vriezer of koelkast? Benthe pakt wel dingetje, maar brengt het niet altijd naar haar mond. Heeft zo'n bijtding dan wel zin?
jerseyOud lidBerichten: 1.613Lid sinds: 4 maart 2010