Als tip kan ik ook nog
www.webprint.nl geven dat is echt goedkoop. 5 ct per fotoafdruk (zelfde als wijjongeouders geloof ik) en ik had het afgelopen keer zelfs de volgende dag al binnen!! Ik doe het daar altijd, voordeel is ook nog dat alles wat je upload altijd bewaard blijft en dus kun je heel gemakkelijk oudere foto's nog eens afdrukken.
@Jersey, het is zo'n 3 weken geleden begonnen en hij praat ontzettend goed (loopt voor met spraak) dus dat is het niet. Hij begint midden in de nacht, soms vroeg soms laat maar nooit met naar bed gaan. Als hij 's middags gaat slapen dan heeft hij het de laatste tijd juist wel bij het naar bed brengen (wil niet slapen, gaat ie eruit e.d.) soms ook niet. Maar ook dan hoor ik hem wel eens tijdens het slapen praten/huilen.
@Friend, dat zou kunnen maar ik weet het niet. Ze is er natuurlijk al wel weer 3 maanden, hij is wel tijdens de kerst heel lastig geweest in die maand gooide hij met alles enz enz zocht echt grenzen op. Maar dat is nu helemaal niet meer zo. Je weet soms ook niet of het bij de leeftijd hoort.
@Monalisa, ik zou zelf ook een beetje rustig aan doen met al die vershillende dingen geven. Ik heb toen bij m'n zoontje eerst fruit gegeven en pas na een paar weken begonnen met groente. Ik ga nu ook pas nadat ze 4 maanden is beginnen, ik ben op zich wel iemand die zich altijd aan de voorschriften houd voor zover mogelijk natuurlijk. Maar dat moet ieder voor zich weten hoor. Ik vind het zelf wel een goede leidraad en met m'n zoontje ging dat altijd prima, moest er een fles af dan deed ik dat gewoon en het ging altijd goed. Ik begon wel iets eerder met gewone melk (toen hij 11,5 maand was). Ben zelf bv helemaal geen voorstander van lang flesjes geven (na 1 jaar) en nachtvoedingen of een fles melk voor de nacht terwijl dat allang niet meer hoeft. Maar daar kun je leuke discussie's over voeren haha, ik weet bijvoorbeeld dat er best wat moeders zijn die dat nog steeds doen (die tegelijk met mij in 2008 zijn bevallen).
@hier, evi is net 2 keer van buik naar rug gerold joehoe haha. Echt leuk weer die dingen!