Fijn snippie dat Giovanni thuis de fles bij je man drinkt. Ik denk dat het inderdaad verstandig is om door anderen hem de fles te geven, zodat hij niet helemaal afhankelijk van jou wordt. En hij is bijna 4 maanden, dus kun je met een fruithapje beginnen.
Tinesje, wat erg dat je voor een gesloten deur stond. En dan mag je volgende week! Is het in de beurt of is het beter om met de auto te gaan. Hier is het ongeveer 40 minuten lopen, dus best ver. Ik hoop dat Lars deze nacht lekker doorslaapt. En heel goed dat je het met kv wil gaan proberen. Af en toe heb ik ook het idee dat ze je laten aammodderen. Ik mag eventueel rijstebloem toevoegen. Toen ik vroeg wanneer ik het beste kon geven, kreeg ik ook niet echt een duidelijk antwoord.
Friend, E. Is weer aardig gegroeid. Ze is inderdaad de kleinste, maar als ik het allemaal zo lees, doet ze er niet onder. Je kunt niet alles perfect hebben. En je hebt een slimme opmerking gemaakt door te zeggen dat jullie als baby niet zo dik waren. Het lijkt alsof het nooit goed is. Ach, als je kleintje het goed doet, waarom zou je dan zorgen maken. Nu nog de
nachten nog. Ik hoop dat hier snel verbetering in komt.
Goosje, Sil is ook lekker gegroeid. Zowel in gewicht als in de lengte. Leuk dat hij nieuwe dingen ontdekt. Benthe is weer met hele andere dingen bezig. Vooral in haar handen. Misschien wordt ze wel heel creatief.
Monalisa, vervelend dat Jeremy in de nacht steeds komt. Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Zo te lezen krijgt hij genoeg binnen. Ik denk wel dat je nog een tijdje 5 flessen moet aanhouden, volgens mij heeft hij hier nog veel behoefte aan. Werk ze morgen of eigenlijk vandaag.
Vicky, de laatste keer gym. Is dat om je buikspieren te verstevigen? Of iets anders? Heeft Dani nog afgelopen nacht goed geslapen? Leuk dat Evi ook zoveel lacht.
Wel flauw dat je niet meedoet met het 2012 forum, ach is het voor de gezelligheid en een derde kindje kan er toch wel bij!
Als ik dit bericht je schrijf, hoop ik dat je lekker aan het slapen bent en ook de rest van de familie. Hier een weltrustennachtgroet.
Vandaag een hele vermoeiende dag. Benthe slaapt de nachten goed, dus dan ik me opladen. Maar gisterochtend om 7.00 uur begon het hele feest weer. Het is licht buiten en door die kleine hoeveelheden gaat ze niet zo snel slapen. Het is heel veel vermaken en op de klok kijken om te voeden.
Dan nog vrindlief die niet te genieten is, omdat hij ziek is en dan nog stronteigenwijs. Hij wil niets als je iets aanbiedt, wil veel rust en als je die rust aanbiedt dan is dit ook niet goed. Ook had hij een afspraak met een therapeut staan. Moest ik gaan afbellen. Had alleen een naam en geen nummer, dus moet ik dit gaan uitzoeken.
Vroeg in de middag ben ik even met Benthe voor 3 uurtjes weggeweest naar het gemeentehuis. Ze heeft een eigen identiteitskaart en pasfoto's (erg leuk, eentje zit in mijn portemonnee). En nog naar de ikea voor een speelkleed (voor niets, want het is allemaal uitverkocht). Kom ik thuis, negeert hij mij om ik even leuk naar de ikea ben geweest en dat ik hem thuis alleen laat liggen. Ik denk dan het is wel even prettig met Benthe even weg ga, want thuis huilt ze nu veel en dan is het wel lekker dat je de rust heb.
Dus vandaag ook even de nodige huilbuien gehad, ook door de moeheid. Voor het eerst is Benthe na haar flesje van 17.45 uur twee keer gekomen, want normaal sliep ze door en dan moest ik haar om 22.00-23.00 uur wakker maken. Nu heeft ze om 21.00 en 24.00 uur gedronken. Ik vind dit niet erg, want ze heeft behoefte naar meer en ze houdt het binnen en dit is toch weer extra. Ze drinkt nu 600-700 cc op een dag, dus dit gaat de goede kant op.
Benthe is veel met haar handen bezig. Ze probeert met haar rammelaar die ze met de rechterhand beet heeft met links te pakken, dan heeft de rammelaar met twee handen beet en dan weer met links. Ze pakt ook dikkere dingen beet. Vooral bij het drinken van het flesje pakt ze vaak mijn vingers en ze kan dan behoorlijk hard trekken. Vandaag ook mijn pols en ze knijpt in mijn wang.