Snow, het is geen Mutsy, maar een Mutsaerts. Mutsy had toen alleen zwenkwielen achter en dat vond ik toen verschrikkelijk. Balen van de was! Herkenbaar hahaha
Swase, succes! Spannend vanavond voor het eerst in jullie huisje! Hoop dat jullie ook het zonnetje hebben vandaag 😃
Pixxie, hhhmmmm meestal krijg je het vlak daarna niet zolang ertussen. Ik heb ook regelmatig pijnlijke harde buiken. Goed in de gaten houden dat ze niet net als weeën gaan komen dus om de zoveel minuten. Anders kan het niet zoveel kwaad, maar wel super irritant zeg!
Vwz, het zijn ook honden die je heel strak moet opvoeden 😃 Maar dat is bij jou geen probleem zo te horen :D:D uuuh als je met je rechtermuisknop klikt kan je "afbeeldings-URL kopieren" aanklikken en dan in je bericht plakken 😉 Enne wel hyves maar nog niet lid van onze hyves???? Kan toch niet!
http://lentebeebs2011.hyves.nl/Daantje, Balen dat je mannetje nukkig is gebleven... 😞 Soms snappen ze het gewoon niet he? 😞 Wat een lomperikken zeg met die gordijnen! Ik vraag tegenwoordig of ze me willen helpen. (kunnen niet om mijn buik heen en dat scheelt;-) ) Kassière heeft laatst heel lief zak hondenvoer in de auto gelegd voor me. 😃