Heydames, daar ben ik weer even!!!
@Nikita, leuk dat klussen in je huis he! Nu even werken een paar dagen en dan weer aan de slag en je zal versteld staan hoe snel het veranderd door de bouwvakkers! En ja die meubels is altijd lastig he... lang levertijd juist op mooie spullen jammer is dat he! Wel lekker dat je een hoekbank hebt gekocht (zo fijn....) Wel raar dat je ongi er nog niet is. Spannend hoor, eind van de week weer een test doen!
@Smurfje, ik hoop dat jullie deze maand ook weer juist jullie ei spotten en er werk van maken! Ook de bruiloft komt dichterbij nu he... leuk hoor!
@Tweety, je blijft wat onzeker he wat hele normaal is. Wel fijn dat de gyn je bevestiging heeft gegeven door een echo... En vanaf 24 weken behoor je de kleine iedere dag te voelen... Komt helemaal goed!
Hier een druk weekend gehad. Speelgoed van zoonlief weer op orde in de woonkeuken (was een beetje rommelig) en daarvoor ook een nieuwe kast besteld. We hebben een hele mooie kast gezien maar erg duur dus de keuze op een andere laten vallen. Gekke is dat bij mij en manlief die andere kast niet uit het hoofd te krijgen is dus toch nog maar even info vragen in de winkel! Soms laat het je dan gewoon niet los he... Ook de kleertjes voor de kleine meid gewassen en gevouwen, moet nu nog een stapeltje en die ga ik vandaag doen. Boven op het kamertje wilden we heel graag een wand commode, die is 60 euro bij de Ikea en die hebben we nu van mp voor 25 euro en ziet er nog erg mooi uit! Scheelt toch weer he!
We hebben nu volgens mij alles wel voor de kleine... incl. het eerste jaar kleertjes!! Hhahahahhaa...
Merk dat het nu allemaal begint te leven bij me en ik graag alles op orde wil hebben! Ach, heb nog 15 weken te gaan he!!
Hierna was het tijd voor een gezellige avond met een filmpje en een lekkere afloop 😉 (wel gek hoor, sex hebben met een buik die in de weg zit!!! :-))
Ik voel de kleine meid iedere dag en wordt steeds duidelijker. Gister tijdens de vergadering kreeg ik ineens een harde por ppfff... soms mag ze wel wat rustiger zijn hoor!! Iedere ochtend is het feest in mijn buik en lig ik even te genieten van de kleine...
p.s. Niktia en Smurfje, mag ik jullie hyves adres ook hebben? Die van mij is;
http://sasja-perret.hyves.nl/