Hey dames... ben ik weer even! Gister een heerlijke avond met vriendinnen gehad, was om 0.30 uur thuis. Vanmorgen weer vroeg op en de hele dag gewerkt. Nu dus aardig moe maar morgen en vrijdag lekker vrij dus...
Ik zal proberen om op iedereen te reageren;
@Nikita, vreemd van je lichaam dan he! Vervelend lijkt me dat dat je het zelf niet meer snapt! Je kan idd een afspraak met de ha maken en even kijken wat die zegt... de mmm zit je toch niet zomaar in? Fijn dat de verbouwing goed gaat hoewel en nooit snel genoeg gaat natuurlijk... Succes ermee!
@Femke, spannend hoor... nog een paar weken zeg!! Zie je jezelf al met de kleine op de arm zitten? Vreemd hoor...
@Smurfje, druk met de trouw en het zwanger worden verhaal zit bij jullie niet mee deze maand... Misschien toch even rust inlassen? En van de teen ook erg vervelend zeg... Hoe is het met je vriendin? Voelt ze zich al beter? Neem de tijd zeker voor haar...
@Tweety, alles gaat goed bij je he, heerlijk om te horen en dat je je meisje zo goed gaat voelen nu, heerlijk he!! en je buik gaat hard zeg 😉
@Lieve lieve LaBella... krijg een beetje kippenvel van je woorden 😞 jij bent toch ook degene die het erg gegund is om nu geluk te hebben na zo'n lange tijd en jij bent toch ook degene die veel mensen op het forum zwanger "hebt zien worden". Waarom zou jij dan niet blij mogen zijn en lekker je kwaaltjes en onzekerheid van je af schrijven????? Ik snap het niet en daarmee zeg ik dus; klets alsjeblieft hier mee, ook nu wil ik graag weten hoe JIJ je voelt en hoe JIJ alles ervaart!!!
De krapmjes zullen nog wel even blijven, je lichaam is heel druk om de boel op orde te brengen en te houden... alles moet wijken voor het mooie wondertje in je buik!!! De onzekerheid blijft ook nog, iedere periode is er weer wat anders om je druk over te maken of onzeker over te zijn. En als je denkt dat het over is als je bevallen bent... bij mijn zoon van 6 jaar heb ik het nog
😊
Er was nog iemand die vroeg naar mijn buik... weet niet meer wie maar hier nogmaals:
Uploaded with
ImageShack.usNou dames, ik ga nog even wat drinken, even tv kijken en dan lekker even bij slapen. Morgen ben ik weer van de partij!!!!