Deedee schreef:Naam-----------Uitgerekend--------Leeftijd----------Kindje-----------J/M
Kareltje-----------01-09-2011-------------27----------------1e--------------??
Kersie77----------02-09-2011-------------33----------------2e--------------denk J
Mica------------- 03-09-2011-------------28----------------1e--------------?? M??
Natascha---------04-09-2011-------------26----------------1e--------------gevoel zegt M, maar allebei welkom
Deedee-----------06-09-2011-------------26----------------1e-------------gevoel zegt J
Bibi---------------07-09-2011-------------34----------------2e---------------m??
Daffie------------10-09-2011--------------26----------------1e--------------denk M
Djinnie------------13-09-2011-------------29-----------------1e----------------j??
Afspraken
Januari
06 Kareltje controle echo bij de gyn
20 + 25 Daffie intake + counseling
31 Kersie 77 VK + echo
Februari
2 Deedee intake vk
10 Natascha intake + echo
Hallo dames,
wat zijn er al veel bijgekomen! Gefeliciteerd iedereen!
Vandaag heb ik maar even de gyn gebeld voor een afspraak, donderdag is het zover!
Dat is een echo om te kijken of het in de baarmoeder zit, is er dan nog niets te zien dan wordt er een nieuwe ingepland.
Verder hoop ik eigenlijk een beetje op die kwaaltjes die jullie noemen, want bij mij gebeurt er weinig en of dat nou een goed teken is?
Zal wel niet uitmaken, maar ik denk er toch aan.
Ik heb wel de volle darmen, maar geen gevoelige borsten en niet echt misselijk. Voel soms een beetje mijn maag, maar dat heb ik ook wel eens als ik niet zwanger ben.
Spannend hoor allemaal!
Over MvM wil ik pas nadenken als ik weet dat er iets zit en dat het op de juiste plek zit.
Qua gevoel daarover zit ik nu het meest op één lijn met Deedee; ik vind het supergoed dat het er is, maar weet niet of het ook iets voor mij is om aan mee te doen.