sab schreef:hey meiden,
weer een dag met misselijkheid gehad 😖 vind het echt vervelend maar het vervelendste vind ik nog dat ik het gevoel heb dat ik minder eet, eet wel veel gezonde dingen dus dat is wel fijn, maar ben er wel een beetje bezorgd over. ik doe echt mijn best maarja
@weet niet meer wie het vroeg, maar ze hebben wel de mogelijkheid om echo's te maken, het is dezelfde als die van mijn zus en die had gezegd dat ze fijn vod dat ze echo's konden maken. en dat vond ik zelf ook wel fijn dus vandaar
xxx
Hey sab
wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! heb je al bepaalde capsules geprobeerd??
Over dat je minder eet hoef je je niet direct zorgen te maken. Je lichaam heeft namelijk best veel reserves en als je een poosje wat minder voeding binnen krijgt dan normaal is geen probleem. Kleine beetjes eten en met korte tussenpozen geeft je misschien het gevoel dat je toch nog best wat binnen krijgt.
Ik eet ook maar de helft van mijn normale porties... maar ben dan ook gewoon vol of het staat me tegen. Eet wel veel meer fruit dan normaal, is lekker fris, en yoghurt schijnt ook goed te zijn.....
Mijn misselijkheid is nog wel aanwezig , maar ik kan wel gewoon functioneren haha. Gebruik als het heel vervelend word de gember capsules.
Waar ik wel veel meer last van krijg vooral savonds en SNACHTS!!! is buikpijn. echt mega pijnlijke steken en krampen. slapen gaat hierdoor ook maar moeizaam jammer genoeg:(
@ Djinnie: wat ontzettend lief dat je vriend kadootjes voor je heeft gekocht!!