Zo meiden, daar ben ik dus ook weer eens!
Ik zag de lijst voorbij komen met 1 vraagteken, dus die maar eerst even meteen aangepast. Mooie 50/50 verdeling volgens mij zo tussen jongens/meiden.
Hier dus een meiden-huishouden!
Eerst even wat proberen te reageren:
@roos: jeetje meid, wat heb jij een hoop te verstouwen op het moment. Heel heftig in combinatie met je zwangerschap. Knap dat je er toch enigszins balans in lijkt te vinden. Heel veel sterkte met alles en nogmaals: pluim voor jou!
@renske: jij hebt gewoon verlof nu, hihi! Knap gedaan hoor, gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar je cijfer.
@daffie: jij zit geloof ik inmiddels al 100% thuis he? Tis moeilijk om de handdoek in de ring te gooien, maar het is wel het beste als ik je verhalen zo lees. En tja, je hebt van die dagen dat je toch weer teveel doet, maar ja, je wilt ook wel eens een soort van normaal functioneren natuurlijk. Als je dan daarna maar weer een paar dagen rustig doet en niet helemaal over de streep gaat.
Kun je die rubber ringen misschien niet vinden bij de Handyman of zo?
@djinnie & Deedee: wat fijn dat jullie goed geslapen hebben! Ik zou ook wel eens tot 9 uur willen slapen eerlijk gezegd... Dat valt toch vies tegen met zo'n ukkie die momenteel zeker voor 7 uur wakker is...vanmorgen was het iets na zessen zelfs...gaaaaaaap. Verder alles goed met jullie?
@aphro: succes met je suikers, waar regel je dat? Tis grappig, wij komen momenteel zeer regelmatig in België/Brugge voor een behandeling van mijn man en tegelijk dan maar wat familiebezoek in die regio, dus ik herken je schrijftaaltje en alles eromheen goed. Leuk is dat.
@bibi: Hoe is het met jou? Lukt het een beetje icm andere kiddo?
Zo, dan heb ik de meest recente berichten wel gehad volgens mij.
Nou, wij zijn weer terug van vakantie (alweer 2 weken overigens) en daar zijn we heeeeeeeeeerlijk van bij gekomen. We hadden een Safaritent gehuurd in de Dordogne en dat was echt super! Megagrote tent, waar die kleine zelfs in rond kon fietsen en skippyballen 😃 En qua weer hadden we het heel wisselend, maar geen extreme buien of extreem koud gehad gelukkig, dus heerlijk kampeerweer!
Tja en dan was het natuurlijk weer tijd om te beginnen op het werk. Voor de vakantie ging dat al niet zo best, en na 2 dagen lag ik enigszins te vergaan van de pijn 's avonds, dus teruggeschroefd naar halve dagen. Ik werk bovendien momenteel 4 dagen per week (ipv 3) ivm hoogseizoen, dus het sowieso al wat zwaarder dan normaal. Gelukkig doen ze er op het werk helemaal niet moeilijk over, zo hoort het natuurlijk ook, maar helaas is dat vaak anders. Ik moet zeggen dat deze halve dagen ook niet altijd even goed gaan, maar ik moet nog 2 weken en dan ga ik met verlof, dus we zien wel hoe het loopt. Omdat het allemaal wat zwaar is voor me, heb ik dus nog geen kans gehad eerder te reageren. Ik lig ook veel op de bank en lees dan af en toe wat op mijn mobieltje, maar reageren gaat niet.
Verder gaat het met ons 2-jarige peuter-puber-prinsesje helemaal goed. We hebben geprobeerd om wat aan de zindelijkheid te doen, dat lukt momenteel voor 50%, dus we houden de luiers nog maar ff aan, hihi.
En met mijn man gaat het redelijk. Ik merk dat ie echt mega zijn best doet om er voor mij te zijn, maar hij heeft gewoon ook met zijn ziekte te dealen en blijft met name extreem vermoeid. We hebben inmiddels de hoop opgegeven dat hij zich beter voelt voordat ons 2e meisje er is. Dus we moeten het gewoon op deze manier zien te combineren allemaal, wellicht met wat hulp van onze omgeving.
Zo, dat was hem weer ff, wij gaan een boterham eten en ff slapie doen allebei (manlief is werken). Ik hoop dat ik de komende twee weken ook nog wat tijd heb om te reageren, maar anders in ieder geval daarna.
Fijn weekend ladiez!