He dames, ik ben ook weer thuis. Het huis is lekker koel gebleven (altijd 😊 ) en dat is lekker thuis komen. Het werk is goed gegaan, de strakheid van mijn buik was ergens in de loop van de middag ook grotendeels weg, alleen probeert beeb er nu via de navel uit te komen... Hatsikidee... Fijn gevoel, maar niet huis. Op het werk hebben we het redelijk 'koel' weten te houden, ipv de gebruikelijke sauna, dus dat was ook fijn en de hele dag op blote voeten vond ik geen straf. 😊
@Daffie: ik ben sowieso een slechte slaper. Slaap erg licht en kom moeilijk in slaap. Altijd zo geweest. Ik heb ook niet veel slaap nodig, gelukkig. Maar momenteel is het een combi van veel dromen en veel draaien. Ik kan gewoon even geen houding vinden. Een ietsjepietsje last van de rug helpt daar niet bij natuurlijk. Gaat wel weer over. Op een gegeven moment ben ik zo moe, dat ik vanzelf eens doorslaap 😉
@Deedee: lekker dat het weekendje fijn was. Jammer van het (niet zo) mooie weer, maar heerlijk in een thermaalbad, mmmm, ik wil ook!
@Selly: ik voel me ook zoiets, alleen dan minder stekelig, hahaha.
@Renske: wow, dat gaat goed. Enne, een kilo kersen is inderdaad niets... Net als een hele watermeloen, mjammie!
@Aphrodite: ach, ik vind zelf babykleertjes wassen ook leuk, maar aangezien mijn moeder al zo weinig kan en heeft, gun ik haar het wassen van de kleertjes maar al te graag. Ik denk dat ik ze zelf nog vaak genoeg kan wassen 😊
@Roos: lekker met je luie bips bij Costa del Lek en genieten! Kun je wel gebruiken. Mooi om te horen dat je vriend het ook even kwijt heeft gekund, zijn emoties, maar wel heftig hoor... Mijn vriend huilt ook bijna nooit, en als ik een traan zie, ben ik net zo'n overbezorgde moederkloek... Maar het is wel goed voor hem, 't is voor jullie beiden tenslotte ook niet niks.
Over ligging beeb: of ik een hoofdje of kontje voel, arm of been, weet ik niet zeker, maar ik heb al regelmatig met echo's gehoord hoe hij ligt, dus ik kan het schatten. Bij alle echo's lag beeb (en ook met het voelen bij de vk) met het hoofd naar beneden, dan ruggetje langs links of rechts (dat wisselt, maar kan ik zelf voelen), bips wat hoger, ook links of rechts en beentjes meestal ergens opgetrokken rond mijn navel. Daar voel ik dus de schoppen. De stompen van de handjes voel ik meer vlakbij mijn liezen. Maar de leukste bewegingen die beeb in petto heeft vind ik het draaien. Dan voel ik echt ergens druk opbouwen (even ruimte maken, hahaha) en dan vervolgens voel je dat zo langsglijden. Heel bijzonder is het 😊
Zo, nu even snel eten fiksen, anders is het nog lang niet klaar als vriendlief thuis komt.