Hallo allemaal!
Pff, het begint tegen te vallen he =( Vraag me af of dat op andere topics ook zo is rond de 30 weken?
Sterretje: Maagzuur is echt ZO kut. Ik moet maandag naar de vk en ga dan vragen om een (vriendliefs term) maagbeschermer. Schijnt te bestaan (Daffie, weet jij dat?) en zou dan zoiets moeten zijn wat je voor het slapengaan neemt en wat dan een laagje legt waardoor je maagzuur niet terug kan stromen. Enfin, ik weet niet of het er is, maar het klinkt mij echt als muziek in de oren, dat je dan niet meer wakker wordt 's nachts!
Djinnie: Rot hoor.. Het is echt zuur om je zo verrot te voelen en dat dan te moeten matchen met het feit dat je als zwangere blij hoort te zijn en gelukkig en op een roze wolk, blablabla. Alsof we ons zo elke dag voelen =S Nee, natuurlijk niet, gezeik. Niemand is gemaakt voor het topzwaar over straat lopen, moeilijk kunnen opstaan en gebroken nachten (en dat zonder baby die je moet voeden). Dus, spui maar lekker, ikzelf vind het prettig om ook van anderen te horen dat ze niet altijd op een roze wolk dobberen.
Roos: Wat naar van je vader.. Wat heb je uiteindelijk gedaan? Je bent zo hulpeloos he, wat kun je nou doen. Wanneer komt je man thuis? Ik sluit me aan bij Djinnie; beter dat je hier wel je verhaal kwijt kunt. We zijn hier toch niet om de schone schijn op te houden? Althans, ik hoop dat we er voor elkaar kunnen zijn, al is het maar in woorden, omdat we soms in dezelfde en soms in een andere situatie zitten, maar allemaal zwanger zijn.
Selly: Hoera, vakantie! Super, gefeliciteerd =) En ook jij een dipje. Volgens mij zijn we allemaal normaal, hoezee! Heb je nog plannen voor in de vakantie? Het is ook meteen je verlof, toch?
Aphro: Je bent niet wijs jij, zo laat nog strijken, bah! Volgens mij wordt de kleine wel zwaarder, maar komt ie ook steeds meer klem te liggen, dus kan minder hard schoppen, toch? Hopelijk dan.
Toevallig vandaag wel okay hier, fijne lange nacht met niet al teveel wakker worden achter de rug, vanochtend hingen er verse broodjes aan de voordeur (dankjewel papa) en konden we dus meteen ontbijten. Vriendlief heeft een nieuwe camera gekocht en is daar nu mee fietsen en blij foto's maken en helemaal dolgelukkig, zo schattig! Ik heb een nieuwe telefoon besteld, eindelijk geen Windows meer (YES). En daar zijn we dan flink voor wezen rijden (in eerste instantie voor zowel de camera als voor de telefoon, maar foon uiteindelijk toch maar online besteld, scheelde 100,- (!!) dus dat is dan het twee dagen wachten wel waard).
Aan de studie niet al teveel gedaan vandaag, net een voorzichtige poging tot het beginnen van de analyse, de data ordenen, maar ondertussen Downton Abbey kijken, hahaha. Er is hier een festivalletje van onze studentenvereniging, gaan misschien zo kijken, komt nog een super vette band die we graag willen zien, maar die komt wel pas om 0:00, dus een beetje laat voor mij. Maar als ik nou morgen weer uitslaap dan kan ik vast vanavond nog even gaan, toch? Naja, heb nog 2,5 uur bedenktijd =)
Hele fijne avond en morgen een fijne zondag, maar vooral goede nachtrust gewenst aan allemaal, moge de babies ons uit laten rusten!