Gefeliciteerd meiden die de magische grens van 12 weken hebben gehaald!!
@Roos, dat is nog eens goed shoppen.......veel stuff voor 70 euro.....
@Aphro, kunnen we elkaar de hand schudden. Hier ook vaak savonds misselijk. Overdag nooit. Altijd met avondeten. Alleen is het bij mij altijd nog blijven zitten.
@Natascha, ZO he jij hebt al een flinke buik zeg. Had je voor je zwangerschap al iets een buik of is dit helemaal gegroeid in je zwangerschap?
Wat betreft mijn Isschias, het ging eigenlijk voor mijn gevoel beter. Maar heb op het werk rustig aan kunnen doen, door nachtdiensten en daarna rustige diensten. Dat scheelt ook. Want zaterdag heb ik wedstrijd gehad met mijn paard, en savonds en snachts echt flink last gehad.
Gister met mijn moeder naar 9maanden beurs geweest. En vanacht werd ik wakker met echt niet normaal veel pijn. Kon helemaal niets meer, niet meer draaien enzo. Uiteindelijk wilde ik naar de wc en kon ik gewoon niet eens opstaan. Lief moest zijn bed uit om mij overeind te helpen. En lopen ging ook bijna niet. Toen ik eenmaal op toilet was geweest ging het beter, was weer wat in beweging geweest. Denk dat ik alle uren tot dan in 1 houding heb gelegen ofzo. Moest echt gewoon janken van de pijn......nu gaat het weer. Nog wel wat last, maar niet te vergelijken met vanacht......
Op negenmaandenbeurs wel beetje losgeslagen......
Heb 2 witte ledikantdekentjes gekocht van 49,95 voor 29,95.
Een Minimonkey (dat is zo'n draagzak) van 39,95 voor 29,95
Luiers,hahaha. Was echt vette aanbieding, kon het niet laten.
En ik heb een optie genomen op een babykamer die lief en ik allebeid heel mooi vinden. Lief was niet mee, vandaar de optie. De babykamer was al in de aanbieding, en nu kreeg je op de beurs het hangplankje gratis (80 euries). Ik vroeg hoelang de aanbieding van de babykamer nog was, bleek het alleen deze week nog te zijn.
Dus lief gebeld en foto gestuurd en een optie genomen op de babykamer. Moeten nu binnen 2 weken beslissen, en dan hebben we de gehele aanbieding nog incl plankje gratis...... Ben helemaal verliefd. We gaan het aankleden met rood heb ik besloten.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13525&groep_id=2130&merk=4775Heb echt hele leuke lakentjes gezien, met rode/witte blokje, maar koste 49 euro!!! echt belachelijk. Heb besloten samen met mijn oma een keer stofjes te gaan kopen en ze zelf te maken, ook aankleedkussenhoes.......