Hey meiden,
oewist? 😊
@Selly: wow da's wel tof seg! Meteen al een hoop uitzet voor je beebje! En uiteraard ook supertof dat iedereen zo blij was voor je.
@roos: ik heb ook een tomatengoesting de laatste tijd. Vooral kerstomaatjes. Elke avond eet ik een bakje leeg. Was wel spannend, die cyste. Je weet in het begin niet waar die mee gevuld is he. Maar 't is meestal niet erg. Hopelijk gaat 'ie niet in de weg zitten of te groot worden. Anders moet je beeb hem maar wegstampen! 😊
@Bibi: sh** seg, migraine. Ik hoop dat het snel beter wordt en dat het niet iets is waar je heel je zwangerschap last van gaat hebben! Ik lees ook dat je vriend graag mee naar de cursus gaat. Geweldig!
@sterretje: succes met de echo maandag. Dat wordt weer een fantastisch moment!
@daffie: super dat je termijnecho zo goed was. 't Is inderdaad bijzonder he, die orgaantjes die de gyn/vk al kan aanduiden, die hersenhelftjes,... Betekent ook dat 'ie al kan piesen, haha 😊 Proficiat trouwens met de aankoop van de babykamer!
@rens: wat namen betreft, daar gaat m'n vriend ook mee wachten tot we het geslacht weten. Ik denk inderdaad ook dat wij niet snel iets vinden dat we beiden graag horen. Ik ben wel al aan het zoeken, maar tot nu toe vind ik eigenlijk niks dat ik ècht graag hoor. Pfff... Wordt een zware dobber! 😊 Ik hoop trouwens dat je nachtgevreet en -geplas gaat afnemen, want is toch extreem vermoeiend, lijkt me! Ik moet elke nacht meestal twee keer m'n bed uit om te plassen, maar da's nog doenbaar. Misschien kan je peperkoek/honingkoek met boter erop eten? Hoewel, dat blijft wel zo plakken he...
@nat: meisje toch, heb echt met je te doen: je bent nog wat misselijk, bandenpijn EN dan nog eens last van rugpijn. Ik denk dat je dan af en toe wel denkt van m'n rug op met "het is voor het goede doel", niet? Hou vol meid! En kom hier zoveel "klagen" als je wilt!
@deedee: ben blij te horen dat je griep wat over is. En dat je het hartje eens hebt gehoord!!!!! Jippie!
@liedje: jij ook veel succes nog met de zwangerschap! Dat alles goed mag verlopen! *knuf*
Hier: gaat het eigenlijk heel goed. Ik ben sinds een week ofzo helemaal niet meer misselijk. Ik ben wel moe als ik 2 uur buiten aan het wandelen ben geweest (bvb om te shoppen ofzo), maar voel me verder kiplekker. okee, als iemand teveel parfum op heeft of deo, dan kan ik er niet tegen, maar da's ook niet onoverkomelijk. Ik begin inderdaad ook terug te denken aan cola en koffie, maar ik ga het toch maar niet doen. Voor mijn zwangerschap had ik elke werkdag al bijna een halve liter koffie op voor ik op m'n werk arriveerde. En 's avonds dronk ik altijd wel wat cola light. Maar ik heb het nu al een tiental weken niet meer gedronken, en je moet toch matigen met caffeïne, dus ik ga er ook niet mee terug beginnen. Kwestie van mijn goesting niet aan te wakkeren 😊 Ik dènk dat ik al een beginnend "buikje" zie, maar mijn "echte" buik is nog altijd dikker dan mijn "buikje", als jullie snappen wat ik bedoel. M'n broeken zitten echt niet goed meer, maar voor zwangerschapsbroeken is het nog te vroeg. Ik denk dat ik volgende week maar een gewone goeie broek ga kopen. 't Is niet dat je na de bevalling al meteen je gewone maat terug hebt he.