@daffie wat heb je een mooi buikje! en je echo foto is echt wel duidelijk. ik heb ook zón foto van vooraangezicht en vind het ook op een alien lijken maar het heeft ook wel wat schattigs vind ik.
heb ook even een foto van die van mij geplaatst. mijn buik groeit echt ineen keer heel hard. het is nu wel gelukkig een zwangerschapsbuik en niet meer een buik waarvan je twijfelt zwanger/of gewoon dik (vind ik haha)
http://img716.imageshack.us/i/18weken.jpg/ @aphrodite ik heb geen foto van de wieg die we hebben maar anders moet je ff google-en op leander hangwieg dan zie je wel een voorbeeld ervan. ik gebruik de door de accupuncturist meegegeven zalfjes op dit moment niet. de eczeem is echt duidelijk minder en dan denk ik dat ik er maar niets op moet smeren zolang het niet overduidelijk aanwezig is. dus misschine helpen de naaldjes van die mevrouw al!....
@nat go fot it!! ik merk ook dat ik egoistischer word en minder 'zorgen'maak over wat anderen wel niet van me moeten vinden. zal dat door de hormonen komen???
nou ik ga maar eens nadenken wat we gaan eten. heb echt totaal geen zin in aardappelen en weet het verder eigelijk ook niet wat ik moet nemen... maar even in de supermarkt kijken en anders toch wat halen (is wel minder gezond...:oops:!