0..Sam..0 schreef:@Calimero en San: Ik denk dat ik me ook bij jullie ga voegen hoor.. Voel echt totaal nog niets op voorweeen en alles na.. Nou heb ik nog 2 dagen tot de uitgerekende datum maargoed.. Ga er niet meer vanuit..
Zijn jullie dan ook bij vorige echo's verder vooruit gezet? Ik ben namelijk 2 keer bijna een week vooruit gezet.. Dus heb ook een beetje het gevoel dat ze te voorbarig zijn geweest.. Hij wou me toen zelfs naar 11 mei zetten maar uiteindelijk hebben ze er 14 mei van gemaakt..
xx
Ha Sam, ik heb in het begin veel echo's gehad en alleen de assistente van de verloskundige wou de datum bijstellen (van 11 mei naar 12 mei) maar de verloskundige hield toch de datum van de gynaecoloog aan. Zelf heb ik steeds aan beide data getwijfeld omdat ik zelf 14 mei als vroegste datum uitgerekend had.... ons Ukje is steeds een beetje klein bevonden voor de termijn die ik op dat moment was dus ik ben absoluut niet verbaasd dat ik de 40 wkn over ben gegaan. Maakt me ook niets uit, als ons Ukje het nog goed naar zijn/haar zin heeft wachten we gewoon geduldig af!
Verder al een paar dagen last van keelpijn. Vandaag maar eens gekeken met een spiegeltje en jawel hoor; van die fijne witte stipjes in mijn keel. Heb echter geen koorts dus het kan volgens mij toch geen keelonsteking zijn. Voel me niet helemaal fit. Morgen maar even laten nakijken bij de huisarts? Of zouden jullie de verloskundige bellen voor advies?