CalimeroOud lidBerichten: 563Lid sinds: 1 januari 2005
Hi San, ik zou gewoon even de verkloskundige bellen voor advies. Ook al zegt zei waarschijnlijk toch dat je je huisarts moet bellen 😊
Calimero schreef:Hoi Korel, dat herken ik niet echt, althans niet dat het echt pijn doet... Wel dat het vervelend voelt. Ik heb de laatste paar uur ook de hele tijd af en toe een soort zeurderige pijn boven in m'n buik. Ik hoop dat het eindelijk iets betekend maar ik reken er maar niet op...
Calimero schreef:Helaas was het gerommel van gisteren dus weer niets... Ik heb vannacht wel de halve nacht wakker gelegen omdat onze kleine zo druk was dat ik er niet meer van kon slapen of blijven liggen. Het deed zelfs pijn zo druk hij was... Hij heeft het twee uur volgehouden en is toen gelukkig weer rustig geworden zodat ik ook weer kon slapen. Ik hoop dat het toch een voorteken is dat hij er genoeg van heeft hahaha!
Puk schreef:@ Yente:Hoe gaat het nu met Bente? Wij gebruiken cinababy voor de krampjes. Het is nu stukken minder.
@ San: Goed dat je toch even naar de ha gegaan bent. Rustig uitzieken dan maar, beterschap.
Fynn slaapt overdag nauwelijk, hij maait de hele tijd met zijn armen heen en weer. Inbakenen mag geloof ik pas vanaf 6 weken. Iemand tips?
geit schreef:Hoi allemaal,
Even kort:
Op 12 mei is om 21:37 uur onze zoon Andor geboren. Hij woog 3375 gram. 😊
Ik ben dolgelukkig met hem.
Ik zal een andere keer meer vertellen.
0..Sam..0 schreef:Ach jemig San! Wat verschrikkelijk zeg! Sterkte en ik hoop voor jou en voor je vriendin en haar familie dat het allemaal goed komt en dat ze zo goed mogelijk weer uit de coma komt.. *knuf*
Hier zo ook weer naar de verloskundige...
xx
0..Sam..0 schreef:@San: Ik heb voor volgende week woensdag een afspraak bij de gyn gekregen. Ze gaat er niet vanuit dat ik die afspraak haal, maarja voor de zekerheid toch maar wel gemaakt..
Verder was alles perfect bij de verloskundige vandaag. Ze vroeg of ik mijn buik wel eens filmde. Heb een ontzettend druk kind in mijn buik ( al vanaf 14 weken) en ze zei dat ze nog nooit had gezien dat een kind nu nog zo druk was.. Ze raakte mijn buik aan en kreeg direct een trap haha.. Je kunt ook echt gewoon complete hakjes/voetjes zien.. Heel apart:) Maar was alleen maar een teken dat het ontzettend fijn was bij mama, maar dit betekende niet dat de baby niet snel kon komen..
Ze zei ook wel dat het elk moment kon gebeuren dus ik ben benieuwd:)
Zo dat was ff weer een heel verhaal..
Owja dames, je eerste kind komt gemiddeld 5 dagen na de uitgerekende datum!! Dus San das voor jou vandaag:) 😊
xx