Heey meiden,
Jaa ik leef nog 😉 Allereerst allemaal super bedankt voor de felicitaties en complimenten over ons mooie mannetje :D! Alles gaat goed met de kleine Mick en met ons! Het is natuurlijk erg druk en daarom ben ik dan ook maar weinig hier. Morgen hebben we een bruiloft van de broer van mn man, ben erg benieuwd hoe het gaat! Zoals het er nu naar uit ziet ga ik ’s middags rechtstreeks naar de kapel waar ze trouwen, dan blijf ik de middag. Tussen door kan ik even naar het huis van mn schoon ouders om daar te voeden en evt. te rusten. Dan zijn we er bij met het eten en dan ga ik daarna weer naar huis. Moet goed komen 😉
Ik mocht 7 mei wel schrijven wat is het hier rustig toch niet allemaal stiekem aan het bevallen, had ik gewoon zelf al weeËn haha.
Van verschillende bevallen dames lees ik dat alles goed gaat met hun en de kleine, erg fijn om te lezen en houden zo! :D.
@san, wat leuk en fijn dat je zo genoten hebt van het familie weekend en dat ze zo’n rekening met je hielden. En vooral dat je nog even lekker kon genieten! Die vraag en en en? Kreeg ik ook al op het laatst, zo de laatste twee weken. Soms best vervelend 😉 Wat heftig nieuws zeg van je vriendin, sterkte! Erg spannend nu voor jou dus, succes!
@korel, wat grappig dat jullie ook twijfelde over Mick, super mooie naam natuurlijk 😉 Ben erg benieuwd wat het nu geworden is!
@jojo, wat was jullie meid alweer snel op geboortegewicht, goed zeg! Heerlijke foto;s van jullie meisje zeg!
@mamma-m, jullie ook al Mick als optie, grappig zeg 😃 Zijn jullie al helemala uit de naam nu? Moeilijk is dat he, je wilt gewoon zeker weten dat je een goede naam kiest! Vervelend dat je jezelf zo rot voelde, ik hoop dat je jezelf inmiddels beter voelt!
@Geit, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Andor!!!
@suusgroep, ook jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
@tam, wat een mooie meid, heerlijk!
@yente, jeej meid wat een verhaal. Logisch dat je er even niet was hoor! Ik hoop dat je jezelf inmiddels wat beter voelt. Ik hoop dat je jezelf niet schuldig voelt want je kan er zelf absoluut niks aan doen. Ik kan me voorstellen dat je het een enorme domper was en een keizersnee en geen borstvoeding. Je verhaal is ook erg heftig zeg! Ik vind dat je ontzettend trots op jezelf mag zijn op de manier waarop je het hebt gedaan! Je hebt wel een prachtige meid op de wereld gezet zeg! Hier ook nog niet echt een ritme hoor….. Vooral met slapen heeft Mick heel verschillende tijden. Met eten is hij nu redelijk hetzelfde iedere dag. Om de drie uur, en we beginnen dan ’s morgens rond een uur of half 8.
@bati, poe he wat een gerommel! Gelukkig maar dat je er iets ontzettend moois voor terug hebt gekregen!
@ikke, jeej wat knap zeg dat je hebt doorgezet met de bv, wat een super mamma’s hier allemaal. Fijn dat het nu beter gaat! Gefeliciteerd met je nichtje! Mmm borstontsteking, ik heb zware stuwing/overproductie gehad en toen waren ze daa rook bang voor. Hopelijk kun je het nog voorkomen! Moet je na iedere voeding afkolven?? Stimuleert dat dan juist niet tot nog meer productie? Tenminste dat zeiden ze bij mij… Ik heb toen 1 keer echt alles afgekolfd. Dat hielp goed, maar dat mocht echt maar max. 1 keer per dag.
@puk, succes morgen bij de osteopaat! Hopelijk helpt het. Logisch hoor da tje zo moe wordt van het huilen en hem het liefst even laat liggen. Dat is gewoon heel vermoeiend, daar moet je jezelf niet rot om voelen hoor!
@calimero, oee vandaag ben je dus gestript, voor jou ook spannend allemaal zeg!
@cruesli, wat leuk dat je de vooroplevering hebt gehad, en donderdag al de sleutels! 😃 Erg spannend zo met de bevalling in zicht.
Jeej wat spannend allemaal hier, zo hard als het eerst ging met de baby’s…. zo lang moeten sommige nu wachten! Ik ben echt super benieuwd naar de volgende baby! :D
Succes allemaal.