@beebie, dat klinkt toch wel echt als voorweeën! J. Ik had dat ook hoor, wil nog niets zeggen. Ik ben met 40 weken bevallen en heb 3 weken lang gehad wat jij beschrijft. Maar het kan natuurlijk een voorteken zijn, het enigste wat je kan doen is afwachten, alsof je dat nog niet deed ;)
@ikke, mijn moeder had de advertentie in de krant zien staan :D. haha wat stom zeg dat ze overal wat anders zeggen, bij mij zeiden ze in het zh, vk en op de cursus drie maanden. Misschien ligt dat aan de provincie en is jullie klimaat beter :p. Grappig jij je linkse borst, bij mij was het juist vooral mijn rechtste borst! Dat kolven is inderdaad een heel gedoe, ben blij dat ik er vanaf was. Heel de dag stond alleen maar in t teken van mn borsten…. Baby drinken, van te voren warme compressen, daarna koude compressen, tepel insmeren met zalf, snel weer bh aan. En dan ook nog kolven erbij… was echt een dagtaak!! Zo dat is snel bij jullie kleine meid, dat omrollen! Ik vond onze Mick al zo snel… hij draait van zijn zij naar zijn rug en kan zijn hoofd al helemaal op tillen en even vast houden en dan weer rustig neerleggen. Dat vond ik al heel knap van hem 😉
@puk, goed op je strepen staan hoor. Vervelend dat ze je zo makkelijk afschepen. Fynn is bijna vier weken, en als ouders zie je gewoon het verschil wel. Hopelijk kun je snel naar de kinderarts, volg je gevoel! Vreemd van die ha, wou gewoon niet toegeven dat het toch geen krampjes waren lijkt wel. Meid, ik leef met je mee. Ik vind het al moeilijk om te zien als Mick zo aan het schreeuwen is en hij doet dat maar eventjes… Knap dat je zo rustig blijft, ik denk aan je!
@san, wat typisch dat jullie kleine nog zo draait! Kan me voorstellen dat dat helemaal geen fijn gevoel is! Wel apart dat ze tegen mij zeiden dat ze het niet konden zien, ach het maakt ook niet zoveel uit 😃 Logisch dat je het zat bent hoor, je bent al bijna 42 weken!!! Succes vandaag bij de controle en ik hoop dat jullie kleintje snel komt.
@korel, succes met het dichten van het lek, en vanavond naar jullie stekje. Het wordt heel erg echt nu he 😉
@cruesli, logisch hoor da tje op een mei kindje hoopt, je kijkt er inderdaad al maanden naar uit en gaat steeds van mei uit. En je wil je kleine ook gewoon graag vast houden nu! 😃 En de kleine is dus braaf blijven zitten, en zoals het er nu naar uit ziet ook op de verjaardag van jullie mams (aangezien de meeste 1e bevalling rond de 12 uur duren ;))
@calimero, he meid balen dat het strippen tot nu toe geen effect hebt gehad. Kan me voorstellen dat je had gehoopt dat het zelf op gang zou komen. Ik zal nog even heel hard duimen, kan nooit kwaad. We hebben nog 2/3 dagen tot woensdag!
Zo, hier weer een goede nacht gehad. Mannetje is nu ook weer lekker aan het slapen. Vanmorgen heerlijk gedoucht met hem, dat is echt zo ontzettend geweldig!!!