korelOud lidBerichten: 1.681Lid sinds: 31 mei 2010
Hoop het van harte!:-D Verloskundige komt zo ff langs. Verlies na het verliezen van mijn slijmprop ook vruchtwater. Maar nog geen weeen, hoop wel dat het gauw op gang komt:-D
cruesli schreef:nou meiden de verloskundige is hier onderweg. net zijn mn vliezen gebroken en helaas wat ik zo kan zien meconiumhoudend. verlos komt ff checken en zei al dat ze me wrs door gaat sturen naar het ziekenhuis. toch nog erg onverwacht en ik ben me dus ook dood geschrokken. dinsdag nog 0,0 actie en nu ineens dit, spannend!
Puk schreef:
[INDENT]Ik ben ook al een tijdje niet geweest, sorry.
Met Fynn gaat het weer slechter. Hij huilt bijna de hele dag. Vorige week waren we al overgestapt op Nutrilon AR (dikke melk) en leek het wat beter te gaan. Maar dat was van korte duur. Dus daarna dachten ze koemelkallergie en over op Nutrilon Pepti aangemaakt met johannesbroodpitmeel om het dik te maken. Ook heeft hij nu 3 soorten medicijnen, om te ontlasting op gang te houden want dat is lastig door de dikkere melk, om het maagzuur te verminderen en om de voeding sneller te verteren.
Maar voorlopig blijft het ellende, ik kan er niet echt meer van genieten. Ik kom amper het huis nog uit want ik durf nergens heen met dat geschreeuw.
@ Korel: Gefeliciteerd met Ruben.
@ Cruesli: Succes, spannend!
@ Yente: Wij hebben de puckababy sinds een week of 3. Werkt prima, na een paar dagen was hij eraan gewend. Slaat zichzelf tenminste niet wakker. Maar een oplossing voor het huilen was het hier helaas niet! Zie bovenstaand stukje. Succes meid! Ik ken het huismus gevoel....
[/INDENT]
Beebie25 schreef:Na n bevalling van 36uur is vanmiddag om 15.10 onze zoon Jake geboren, helemaal gezond en weegt 3605gram