Penny1990 schreef:Dat vraag ik me ook af! :|
Slagwerk is trommel, drumstel, xylofoon en daar les in geven. vanavond is het een groep van 8 jongens met allemaal trommels...
Penny1990 schreef:Dat vraag ik me ook af! :|
nonam schreef:Goeieavond mensen
Hoe is het hier?
Ik voel me raar, net vijf dagen van mijn ongi af, en mijn flinke buikpijn begint alweer
Ik begrijp het niet, had ook weer wat afscheiding met bloed erbij
Ben zo bang dat ik weer ongi wordt,maar is toch niet mogelijk lijkt mij?
Penny1990 schreef:@Puk, hahah bij mij ging er nog geen belletje rinkelen.. Maar nu ik dieper ga vragen herinner ik m wel iets inderdaad! Wel leuk Natje dat hij daar les in geeft denk ik!
Jaa, bij mij zit er gelukkig niemand op m'n laptop.. Maar toen ik laatst iets op internet wou opzoeken en een vriendin mee zat te kijken was ik eeeeven vergeten dat ik als laatste op deze site had gezeten! Snel weg geklikt maar met een smoes... Wel leuk dat we het bijna allemaal nog geheim houden, maar denk dat het wel moeilijk gaat worden af en toe... Geschiedenis wissen meiden, sporen uitwissen, hahah ;)
lief83 schreef:haha ook een idee,
Achterhoek is toch ook in overijssel?
Welterusten dames ik lees morgen weer in...
anna schreef:Hoi, allemaal waarschijnlijk al in dromenland!
Ik vind ook dat grootouders ook grootouders moeten kunnen zijn, daarom zouden wij graag een kinderdagverblijf / oppasmoeder kiezen, dan maar wat duurder. Bovendien krijg je van de belastingdienst hiervoor geld terug en bij je ouders niet!
En ja, we moeten eerst maar eens zwanger zien te raken, maar wij hebben wel al gekeken wat financieel mogelijk is en wat we zelf nog voor ambities hebben. Als je daar niet over nagedacht hebt, zou ik de pil niet eens in de prullenbak durven gooien! Het feit dat alle dames al weten hoe ze het zouden willen doen, spreekt voor zich denk ik 😉
Weltrusten allemaal!
Fiekje schreef:Wel fijn ja milu dat je nu ongi bent geweest. Flower voel je al iets aankomen?
Niekje schreef:ja verschikkelijk maar misschien zijn we ook een beetje ongeduldig
hoe voel jij je verder
heb de laatste dagen ook af en toe een kort lontje of een beetje sacho vreemd hoor
flower897 schreef:zeg =zich
lief83 schreef:Ja maar ik vindt het zo vroeg...
Ik had mijn ovu wel precies op tijd dus verwachte gewoon zaterdag de ongijn te krijgen.. gister al veel steek en vreetbuien dus het zat er al aan te komen!
Fiekje schreef:Heb ook eetbuien. Vriendlief ligt al vanaf 20:00 uur op bed. Niet helemaal fit dus klussen kunnen we vergeten. He gaan jullie om met drankjes? Ik ben uitgenodigd voor een etentje bij mijn ouders en ik drink altijd een wijntje. Altijd. Nu zou ik liever niet drinken maar dat zou heel vreemd zijn en mijn moeder zou direct er iets achter zoeken. Leugentje voor eigen bestwil dus maar welke... ' ik voel me niet zo lekker' vind ik zelf een slechte. Iemand nog een idee?