lief83 schreef:Ja soms heb je zo'n gevoel en dat kan soms heel veel zeggen. maar je weet het natuurlijk niet zeker...
Ik was dinsdag erg in spanning en wilde wel gaan testen voor mijn menstruatie want stel je voor.. maar toen brak woensdag de ongijn door.. ik had de dagen er voor trouwens ook enorme vreetbuien!
En die puistjes vreselijk!
Ik ken nog een vriendin van vroeger die al wel wat ouder was. en die stopte ook met de pil en kreeg enorm veel pukkels. dat had ze ook voordat ze er aan begon.
Dus ik was al bang maar gelukkig lijkt het bij mij niet te komen. Ik had vroeger wel erg veel pukkels zeg! whaaaaa
ben benieuwd nat of t je ongi is want je weet natuuelijk niet wat al die hormonen in je lichaam aan het regelen zijn!
Weet je tenminste wel dat alles werkt! en dan heb je een cyclus van 32 dagen? weet je dat door testen of is dit al ronde twee voor jou?
Ik heb dat van die testen afgelezen en berekend zeg maar, maar goed dat wil helaas ook niet alles zeggen. dit is de eerst ronde voor mij. en volgende week rond deze tijd moet mijn NOD zijn tja of niet.. hahaha