nonam schreef:Hallo Dames
ik ben weer ontwaakt uit mijn slaap (heb nachtdienst deze dagen)
Hoe is het hier?
Vervelend om te horen dat bij sommige de ongi niet door zet, ik had dit ook een paar dagen, en toen ineens was het er.. Dus er is hoop dames.
Ik heb denk ik deze maand mijn eitje gemist, ik heb snachts gewerkt en mijn vriend was ook erg druk, dus dat is balen..
Heb geen ovu test gebruikt maar wie weet komt het toch nog niet..
Weten jullie dat trouwens? Hoe lang sperma in je lichaam blijft? op de ene site staat 3 dagen en op de ander staat dat het vijf dagen is.
Bij mij wil het er namelijk wel is uitlopen na het klussen (sorry) Dus weet niet of dit dan ook geldt?
Weet iemand hoe het echt zit?
Ja die sperma zaadje die leven zo'n 3 dagen nog in jou dus als je rond je eisprong klust dan heb die zaadjes genoeg kans om het ei te bevruchten. en als je klaar bent met klussen dan even handdoek om een kussen heen en die leg je onder je kont neer! zo blijf je dan even 10 minuten liggen. dan help je ze even zakken! (zo genoeg vieze praat) heb je hier wat aan?
mijn ongesteld zijn is of de weg kwijt of weet niet wat ie wil.. hij si er nog steeds niet. wel een opgeblazen buik. net of er iets in zin. heel vaag! geen steken maar wel zo'n zeurderig gevoel... ik heb me zelf tot het weekend gegeven dan zou ik een aantal dagen overtijd zijn. en dan misschien als ik durf testen.
op
www.sensitest.nl kun je per post goedkope tests kopen! heb ik ook gedaan zo'n pakket, met 28 ovu testen en 3 of 5 zwangerschaps testen voor 26 euro!
groetjes nathalie