anna schreef:@lief: Ik ga m'n komende ei rustig afwachten en hopen dat m'n cyclus weer net zo netjes is als afgelopen keer. Daarna gaan we voor het eggie! Ik heb inderdaad al nagekeken wat mijn uitgerekende datum dan zal zijn en bij een gelijk blijvende cyclus van 31 dagen is dat 1 januari 2012! Hahaha! Maar die gok gaan we (waarschijnlijk) nemen, want we gaan nog niet gericht klussen... Gewoon alleen als we zin hebben en dan zien we wel... Jullie wachten toch ook nog of ga jij wel voor het kerstkindje 😉 Hoe is het met het huis afgelopen?
Jij onthoud wel heel goed alles van iedereen! heb je er een notitieblock bij?
Maar ja wij willen idd ook deze maand er nog niet voor gaan. als het wel gebeurt is het prima maar we doen wel voorzichtig. en met rubber rond mijn ovulatie!
We willen eert alles rond hebben met dat huis. ik krijg maandag te horen of ze accoord gaan met de onderhandelingen en dan kan het snel gaan! Dus duimen voor maandag! en dan kunnen we binnen een maand groot grond bezitters zijn! haha
echt wel spannend hoor! ik ben zo benieuwd ik slaap er al twee weken slecht van dus al die stres is ook niet echt gezond.
en ik ben sinds ik gestopt ben met ac ook al 6 kilo afgevallen. dus moeten we straks eerst maar een beetje gesetteld in het huis zitten. ik hoop dat we binnen twee maanden wel een beetje orde hebben in huis dus ik denk dat het april/ mei word! we weten natuurlijk ook helemaal niet hoe het allemaal gaat lopen. ik wil idd zowieso liever geen dec kindje dan is er al zoveel familie (3) en vrienden (6) jarig dus met een beetje goede planning willen we voor jan / feb gaan! we zien wel hoe snel het ons straks lukt!
@ flower, we zijn benieuwd maar je houdt ons vast wel op de hoogte!