Hij gaat nog een zwangerschapstest doen, je feliciteren en een verwijsbriefje geven voor de Gynaecoloog....denk ik ...geen ervaring haha :-D.
Goedemorgen meiden! Tot later, fijne dag iedereen!
FiekjeOud lidBerichten: 375Lid sinds: 30 januari 2011
Carice schreef:@ Natje, Toen ik zwanger was van mijn kleine meid heb ik de dokter wel gebeld, maar hij deed verder niets van noteren dat ik dus zwanger was. Ik moest contact opnemen met een verloskundigepraktijk in de buurt. Zij maakten toen een eerste afspraak en hebben me dus verder gevolgd. Er was geen medische reden om bij een gyneacoloog onder controle te zijn, dus hoefde daar geen afspraak voor te maken. Eerste echo gehad met 8 weken, al heel bijzonder om een hartje te zien kloppen, en bij de verloskundige bij 11 weken voor het eerst het hartje gehoord. Zo zagen mijn eerste weken er ongeveer uit, ben benieuwd hoe het voor jou gaat gaan.
Enne, van harte gefeliciteerd nog! Had ik nog niet gedaan... Dat wordt genieten!
Penny1990 schreef:Rutigggggggggggg op het forum.....
Penny1990 schreef:@Mijke, gezellig dat je weer een berichtje hebt geplaatst! Spannend nog 5 dagen! Plaats je dan weer een berichtje om te vertellen hoe het was?! 😃
@Fiekje, gelijk heb je. Het is ook wel interessant om te weten wat je lichaam doet.. Als je geen testen doet weet je niks, het kan ook nog zo zijn dat je wel ongesteld wordt maar dat je geen ei hebt gehad en als je dus niet test dan weet je dat niet.. Maar ik wacht er nog even mee. Ben er wel veel mee bezig, maar met ovu testen wacht ik nog ff.
@Nat, leuke ticker! 😃 Al 4 weken zwanger dus?!
Penny1990 schreef:@Nat, vond je het niet 'eng' om weer te klussen nu je weet dat je zwanger bent? Je hoort wel is dat dames daar moeite mee hebben, terwijl het wel gewoon kan en ook goed blijkt te zijn.. Laat je ons weten wat de dokter heeft gezegd?!
@Niekje, jammer van je negatieve test! Op naar de volgende ronde!
@Milu, hmm ik zou het niet weten! Want het is nog heel kort geleden dat je ongi bent geweest.. Raar lichaam! Of juist positief nieuws? Zou dat al kunnen?
Mijn NOD is MORGEN! Ben benieuwd wat m'n lichaam gaat doen..... Aangezien ik volgens de 28 dagen cyclus op mijn ovu dag niks heb gevoeld maar 4 dagen later wel een steek links onderin m'n buik. Weet ook niet of ik al wel wil gaan testen. Heb ook geen idee of ik wel een ei heb gehad. Maar denk dat ik liever even afwacht of een ongi zich aandient, want zou het wel jammer vinden als m'n test negatief zou zijn (natuurlijk) ook al is het pas onze eerste ronde. En misschien praat ik morgen wel anders!
Fijne zondag allemaal!
nonam schreef:Hallo dames
Goed weekend gehad allemaal?
Ik loop echt flink achter hier dat is echt jammer, ben beetje druk
Spannend voor de dames die bijna hun nod hebben
Ik zit op dag 21, een week na mijn ei, en verlies een beetje bloed
Aangezien ik mijn ei gemist heb, denk ik dat mijn ongi alweer krijg, tien dagen te voreg
Beetje vreemd maar wacht wel af
Summer en natje..hoe voelen jullie je?
nonam schreef:haha ik ben niet aan het klussen hoor 😛
ben vandaag lekker.. en had net een vriendin op bezoek die nog van niks weet
kan ik moeilijk op het forum kletsen hihi en savonds heb ik helaas sowieso altijd weinig tijd.. helaas 😞
terwijl het hier dan altijd gezellig druk is
vandaag weer last gehad van buikpijn, denk dat mijn ongi eraan zit te komen, ook al is dat veel vroeger dan vorige maand maja het is niet anders
twee dagen geleden ook 1 keer wat bloedverlies gehad, ga er niet vna uit dat het een innestling is, want heb mijn ei gemist deze maand
zitten er alweer wat dames tegen hun nod aan? (pfff kom hier veeeeel te weinig haha) of mensen die gaan testen de komende dagen?
nonam schreef:@natje ja dat klopt, maar heb volgens mij mn ei gemist, tenzij mn vriend zon goed zaad heeft en het een paar dagen blijft zitten 😉
haha het is wel een week na mn eitje, dus het kan innesteling zijn... zenuwslopend dit haha
had jij wel last van buikkrampjes dan? dat je dacht dat je ongi werd?
Je geeft me weer een beetje hoop, weet niet of dat verstandig is hihihihi
sal schreef:Hey meiden.
Weer even bij moeten lezen wat gebeurd er toch veel hier haha.....
Ik zit ook nog steeds op mijn ei te wachten al wel 3 dagen een licht streepje op mijn ovutest maar weet niet wil niet echt komen...afwachten dus maar en gewoon maar om de dag klussen dan kan ik m zo wie zo niet echt missen......maar begint nu wel te kribelen hoor als ik dan lees al 3 mensen zwanger hier zou er bijna jaloers van worden haha maar ja geduld is een schone zaak zeggen ze he???
En met de rest van de meiden hoe is het daar mee???
natjemenk schreef:hoi die lichte streepjes dat is je ei, lich of donker dat maakt niks uit, de een heeft wat meer LH hormoon in zich dan de ander! had iik ook dus hup aan de klus!