Hmmm net weer een druppel bloed gehad, en de buikpijn begint ook iets op te komen, als ik straks nog niet veel bloed ga ik de stad even in
Jullie horen het vanmiddag
Fijne dag allemaal
nonamOud lidBerichten: 622Lid sinds: 24 januari 2011
Puk1985 schreef:Even wat anders...
Gisteren een hele discussie met mijn vriend gehad over het klussen. Ik wilde dit weekend vaker klussen dan hij. Puur omdat ik na de pil meer zin heb gekregen. Maar hij wilde een paar keer niet. Dus ik voelde me een soort 'afgewezen'. We werden eerst allebei een beetje boos, maar gelukkig hebben we het weer uitgepraat. Hij geeft aan dat hij er aan moet wennen dat ik hem ineens bespring. Hij had dit weekend ook veel aan zijn hoofd in verband met zijn werk.
Iemand hier ook ervaring mee???
Puk1985 schreef:Ik ben lekker Private Practice aan het kijken. Daarna Desperate Houswives :). Ik hou van net 5 en de vrouwenseries :D.
summer schreef:Goedemorgen
noname jammer dat de test negatief was maar wel fijn dat je nu ongi bent op naar ronde twee?
Penny hoe gaat ie bij jouw?
Natje gesprek ging goed was aardige vrouw! Voeld fijn dat we andere ermee kunnen helpen.
Had het zelfde als jouw tijdschrift armband en zwangerschapstest.
En als de 10 weken voorbij zijn krijg je nog een luiertas.
Volgende week komen de flessen. Ben jij al begonnen?
Heb echt last van me humeur haha
lief83 schreef:vraagje ,
Vorige keer had ik een cyclus van 25 dagen...
kan ik dan mischien verwachten dat dat deze keer weer zo is? denk het niet he.. kan vanalles worden natuurlijk.. maar wil eigenlijk ff zw testje doen den kdat het mischien zou kunnen eventueel... we zijn niet zo heel voorzichtig en dat hoeft ook niet van ons...
maar zou ik dan gewoon wachten tot naderende NOD? of het weekend al een testje wagen?
Puk1985 schreef:Meiden ben stiekem toch wel een beetje blij dat mijn vriend niet de enige is ;). Wij vrouwen denken natuurlijk ook dat alle mannen altijd en overal willen, haha. Misschien iets minder de Cosmopolitan lezen :oops:.
Manon ik merk hetzelfde als Sal. Ik ben er in de tweede ronde ook veel minder mee bezig. Komt goed meid!
Sal hoe is het met jou. Al tekenen van ongi? Of denk je zelf weer een mooie ronde van 30 dagen? Of natuurlijk een zwangerschap :D.
Natjemenk hoe gaat het met de was? Altijd wel lekker als alles weer fris in de kasten hangt.
nonam schreef:Spannend zeg al die testers haha,, ben benieiuwd, hou het forum in de gaten
Vriend en ik hebben zin om te klussen,maar kan niet hihi
Hebben jullie dat ook als je ongi bent?
Welke multi vitamine slikken jullie ook alweer?
Ik hoorde dat die van de etos toch niet zo goed zijn..etos zwanger worden
Maar die slik ik wel, ik heb ze op nu zag ik,oeps, zal dat erg zijn eentje vergeten?
Fiekje schreef:He meiden, hier ook effies zeuren.
Kan mijn ei niet vinden, heb geen extra afscheiding, geen krampjes, geen extra zin...zo n wereld van verschil ten opzichte van mijn vorige ronde. Denk nu al weer dat ik heel lang geen ongi ga krijgen deze ronde of dat ik nog geen ei krijg. Wie gaat er mee shoppen? Baby kopen bij de ah....
Fiekje schreef:Het is maar goed dat het niet kan .... Maar ik wil gewoon geduld hebben ...pas ronde twee dus wat verwacht ik nu helemaal. Soms vind ik mezelf echt irritant haha.
Fiekje schreef:He meiden, hier ook effies zeuren.
Kan mijn ei niet vinden, heb geen extra afscheiding, geen krampjes, geen extra zin...zo n wereld van verschil ten opzichte van mijn vorige ronde. Denk nu al weer dat ik heel lang geen ongi ga krijgen deze ronde of dat ik nog geen ei krijg. Wie gaat er mee shoppen? Baby kopen bij de ah....
sal schreef:Hoe is het met de rest van de meiden hier???
Tanja spannend he?? Gaan we dus mochten we niet ongi zijn het zelfde moment testen!!!!!!!!!!!
Hoop dat we beide een positieve test mogen doen!!!
Tanja85 schreef:Ik voel nu weer helemaal niets.
Ik denk er toch aan om 1 dag na m'n NOD te testen (dinsdag is mijn NOD).... maar ik blijft twijfelen, op en af ..... dus wie weet test ik toch zondag hihi ...... jullie horen 't van me!
Sal, ik wens je alvast heeeeeeeeeeeel veel geluk met je testje :-)
sal schreef:Penny dit is je eerste ronde toch nog steeds meid of lees ik het nu helemaal verkeerd??
Niet toch alvast een testje er tegen aan gooien....misschien is het geluk wel aan jullie zijde meid
Puk1985 schreef:Goedemorgen ladies,
Even een vraagje. Hoort een beetje ongipijn ook bij je eisprong. Hebben jullie daar ervaring mee??