Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Go Fiekje, go Fiekje! Dan zitten we dicht bij elkaar met NOD.
natjemenk schreef:om 0000 uur rijd de brand weer door de straat staat er een huis inbrand, vlammen uit het dak, mijn vriend die roept me uit bed om het uit het raam te bekijken! sta te vlug op wordt een partijtje misselijk maar wat erg zeg! echt vreselijk geziht. het huis (tussenwoning) is onbewoonbaar.
vannacht konden we ook niet in slaap komen door het gebrom van de brandweerwagen. ik heb weer een kwartier kramp gehad. echt een hevige ongikramp. ik dacht echt letterlijk dat het mis ging, maar ik heb geen bloedverlies, vind het wel eng hoor! soms denk ik dan was ik maar aan het kotsen dan dit het geeft onzekerheid. als je zulke dingen op zoekt op internet, lees je van buiten baarmoederlijke zwangerschappen tot miskramen zonder bleodverlies, maar je leest ook dat het in mijn leeftijdscategorie maar voor 10-20% kans heeft dat het mis gaat dus eigenlijk grotere kans dat het goed gaat, er zit in de familie niet dat mensen miskramen enz krijgen... wat vinden jullie.. maandag bellen na de VK? ik vind het niet leuk. heb het nu al een aantal weken. het kan onschuldig zijn of bandenpijn. ik maak mezelf gewoon gek!
Puk1985 schreef:Tanja balen van je negatieve test! Rustig wachten op de ongi en anders over een paar dagen nog even testen.
Sal nog steeds geen ongi bij jou?
Hier op het wachtbankje. Pompiedom ;). Volgende week lekker op wintersport, dan duurt het wachten minder lang :).
Puk1985 schreef:Gezellig samen op het wachtbankje Anna :). Vrijdag verlaat ik je pas om te gaan skien. Word voor mij de eerste keer, dus ben benieuwd!
mar1983 schreef:Vraagje wie gaan er voor een eerste kindje en wie al voor de tweede of derde?
Wij gaan voor de eerste. Dus alles nog nieuw en onbekend.
mar1983 schreef:1 is ook maar zo alleen he
mar1983 schreef:1 is ook maar zo alleen he
Puk1985 schreef:Denk dat het er heel erg aan ligt hoe je eerste kindje is. Wanneer je een zorgen kindje hebt, denk je wel wat langer na denk ik.
anna schreef:helemaal mee eens. Daarom schreef ik ook: "als het gaat zoals wij wensen" 😉 Als je alles zelf voor het zeggen had is er ook geen klap meer aan, he :D
Puk1985 schreef:Hebben jullie het er ook al met jullie mannen over gehad wat te doen bij bijvoorbeeld down syndroom, CP etc?
Puk1985 schreef:Niet te hopen dat er net iemand onder jullie raam liep Anna :P