salOud lidBerichten: 232Lid sinds: 1 januari 2005
tja das afwachten!!
anna schreef:Zo, weer helemaal fris 😉
Ik ben met hardlopen ook nog maar in de opstartfase, hoor! Ik loop ook maar 1 keer in de week, dus dan gaat het ook niet zo snel. Daarnaast volleybal ik 2 keer in de week (1 keer trainen en 1 keer wedstrijd). Altijd een heel gedoe, maar als ik eenmaal ben geweest 😊
@ sal: wat bedoel je? Wij gebruiken nu nog rubbers, want ik wil eerst de ongi afwachten. Ben ruim 13 jaar non-stop aan de pil geweest... Daarna zien we wel verder! Nu eerst maar oefenen, haha!
Fiekje schreef:Nou weten we dat ook weer: vandaag staat mijn ei gepland. Maar ik zie een lichte t en een donkerdere c. Dus of hij moet nog komen of ik ga hem nog niet krijgen deze maand. Morgen maar weer even testje doen en voor de zekerheid toch maar lekker verder klussen lol. Kleine kans dat ik hem al heb gehad maar dat denk ik niet aangezien ik een voorgevoel heb een regelmatige cyclis van 28 te hebben omdat ik voor de pil ook al de klok kon gelijk zetten.
Heb nog steeds wel krampjes in mijn buik. Kan ook ontpillen zijn. Goh ik ga de was maar eens doen en de badkamer shcoonmaken en er niet zo mee bezig zijn. Zie jullie straks wel weer!
flower897 schreef:Ik heb vandaag wel ongi-krampen die geloof ik wel al iets sterker worden. Ik hoop dan dat het vandaag nog doorbreekt dan weet ik in ieder geval hoelang mijn cyclus is.. Nog ff afwachten dus!
nonam schreef:pfoeee wat een hoop pagina's erbij zeg 😃
Zal zo alles is even door lezen, maar hier even een update-tje van mij.
Mijn NOD is dus 6-2.. en heb gisteren getest, helaas negatief 😞
Nu ben ik vanmorgen weer helderrood bloed gehad
Ik snap dat dit tijdens het ontpillen kan gebeuren, maar is het ook normaal dat dat zo vaak gebeurt?
Ik heb hier ongeveer om de dag last van..
hopelijk is het innestelingsbloed maar neem niet aan dat dit ook zoveel is?
Puk1985 schreef:Nog een half uurtje werken en dan weekend!!! Wiehoe :). Straks met (hopelijk) windje mee op de fiets naar huis.
Heeft iemand nog leuke plannen voor het weekend?
anna schreef:Penny: hierbij het lijstje!! Met de knop "met citaat reageren" kun je het aanpassen!
naam:..........leeftijd.............AC stop.............ronde..............NOD
summer..........27..................01-01-11.............0..................02-02??
Flower897.......20..................02-01.................1..................04-02???
milujite...........21..................07-01..................1.................04-02????
Manon............24..................31-12.................1..................06-02?????
dribbeltje........26..................10-01.................1..................06-02????
ikkuh..............25...................1-01.................1..................06-02????
Mar1983..........27..................29-12................0..................10-02????
sally...............29..................6-1-11...............1..................10-02???
Tanja85..........25..................3-12-10..............2..................15-02 (maar niet geklust tijdens ei)
Lief83.............27.................21-01-11.............0..................18-02???
Mollie.............32...................04-01-11...........1...................19-02???
Anna..............29..................27-01.................0..................21-02???
Fiekje.............28..................27-01.................1..................21-02
Carice.............29..................25-01................1..................22-02????
Puk1985..........25..................25-01-...............1..................23-02???
Esther2011......31..................28-01.................0..................25-02??
Penny1990......20...................27-01.................1..................28-02???
anna schreef:Hoi dames!
Hier geen X-factor gekeken, maar m'n zus geholpen met oververhuizen vanmiddag en vanavond! Heb nu last van m'n rug, mag m'n vriendje straks ff masseren 😉
@ penny: welkom, vul je het lijstje ook ff in?
Penny1990 schreef:Mollie, vond jij het niet moeilijk dan om niet direct te beginnen? Als ik iets in m'n hoofd heb zitten... Haha, we zullen zien wat we gaan doen, maar mijn vriend kennende wil hij denk ik ook niet meer wachten! Ik stond gisteren ook bij de drogist, zal ik al een test kopen of niet? Toch maar niet gedaan, gewoon even afwachten allemaal..
anna schreef:Ik ga aan die massage beginnen, dus weltrusten 😉
Iemand nog leuke dingen gepland dit weekend???
Penny1990 schreef:@Flower897;
Woonden jullie samen? Als hij een voltijd studie gaat doen wordt het dan niet moeilijker in de financien? (als ik het mag vragen, en je het wilt vertellen) Wel goed, inderdaad dat hij ook weer gaat studeren. Ze kijken alleen maar naar een diploma, terwijl je fantastische mensen kunt hebben zonder diploma, maarja. Ja het is wel een goede baan maar het is niet wat ik wil en leuk vind en kan ook wel meer dan dat ik nu doe.
Het is inderdaad wel leuk werk wat hij doet, maar als het goed is gaat hij ook meer dag diensten draaien in de toekomst!
Ga of ging jij eigenlijk veel opstap? Rare vraag misschien ineens..
Ik ga zo ook m'n bedje opzoeken, drukke week gehad!
Slaap lekker allemaal!
milujite schreef:helaas... negatief getest
nu even afwachten wanneer ik ongi word
Fiekje schreef:Milujite spannend!
Penny: ik snap je. Wilde eerst ook ontpillen. Na een keer met condoom waren we er al klaar mee. Nu heb ik zelf een ovu test gehaald wat ik eigenlijk niet van plan was. Omdatik gewoon nieuwsgierig ben of ik mijn ei kan vinden. Echter raden ze juist ook weer aan om nog even twee tot drie maanden te wachten met ovu testen omdat het heel goed kan zijn dat je helemaal geen eisprong hebt (alleen onttrekkingsbloed) omdat alles op gang moet komen na jaren pil gebruik. Ik geloof dat ik het ook maar even afmaak en dan wel weer ga zien. Vandaag en morgen testen en dan ga ik toch weer werken dus dan heb ik er geen tijd voor. Afwachten is het en ja, ik wist niet dat ik er zo mee bezig zou gaan zijn. Wilde gewoon afwachten maar het maakt me zo nieuwsgierig.
Welteruste nonam!
Ik ga vandaag vrienden helpen verhuizen. Vergeet net mijn folium in te nemen dus ga nu naar beneden en dan onder de douche!
Esther2011 schreef:Deze ronde moet ik ook ontpillen. Gister nog ff lekker met wederhelft zitten praten dus ik zeg we moeten deze maand tot mijn eerste echte ongi maar even wat anders gebruiken.
Waarom zegt ie, we kunnen toch gewoon los gaan haha.
Dus kortom we gaan ervoor. Vind t zoo spannend (hoewel het natuurlijk duidelijk is dat het niet gelijk zal gebeuren) ben toch blij dat mn mannetje er nu ook aardig mee bezig is.