Penny1990 schreef:@Flower897; Wel fijn dat hij studiefinanciering krijgt en dat jullie alles al goed hebben doorgerekend! Zo zie je nog maar eens, waarom zouden 'wij' van onze leeftijd er niet klaar voor zijn. Toch?! 😉 Ik heb inderdaad ook al een hoop geld gespaard en m'n moeder heeft al laten doorschemeren dat ze ook wel wat wil bijspringen (als we het er weleens voor de grap over hadden). En we werken allebei. Ja, vind het wel belangrijk dat ik ga doen wat ik leuk vind, dat hoeft nu nog niet zo omdat ik nog jong ben en altijd nog kan studeren en het gewoon naar m'n zin heb en goed geld verdien. Maar voor later wil ik wel wat anders en daar moet je die diploma's voor hebben.
Ik ga ook niet vaak meer op stap, 1 keer in de maand ofzo net als jij. Maar het is voor mij ook niet zo nodig meer, gewoon veel andere leuke dingen doen en wat drinken in de stad vind ik ook al gezellig!
@Milujite; Jammer zeg! Hoop dat je snel ongi wordt!
Daar heb je helemaal gelijk in! we hebben het beide goed voor elkaar op onze leeftijd dus waarom niet? .. Maarja zo zullen er toch altijd mensen zijn die het niet normaal vinden zo 'jong' etc.. Maar daar trekken 'wij' ons gewoon niets van aan:wink:
Zo te horen zal je moeder ook heel blij zijn als je zwanger bent, maar toch snap ik dat het best eng is om het dan te vertellen...
Ik wordt nu al zenuwachtig bij het idee dat ik het aan mijn vader, opa+oma moet vertellen als het zover is hahah... Het zal uiteindelijk vast allemaal meevallen!
Niemand heeft iets te klagen bij mij niet en bij jou niet!:-D
Je hebt idd nog alle tijd om verder te leren.
Ik vind het idd ook veel gezelliger om wat leuks te doen, of gewoon iets te drinken met vrienden dan te gaan stappen.:geek: