@Noortje, oh het was een grapje hahaha......dat kon ik niet uit je berichtje lezen. 😉
In ieder ziekenhuis gaat het echt anders, ik heb 1 echo gehad met 9 weken in het ziekenhuis, daarna gelijk door naar de verloskundige waar we alle echo´s hebben gehad, ook de 20 weken echo.
Oei wordt moeilijk denk ik met een jaarcontract en die ook al snel afloopt. Als ze willen kunnen ze je zo op straat zetten. Moeilijk hoor, ik hoop dat het zover niet komt.
De zwangerschapsyoga was erg leuk en leerzaam. Iedere les heeft een thema, gisterenavond was dat de zwangerschapskwaaltjes. We hebben allerlei oefeningen gedaan die je thuis kan toepassen als je ergens last van hebt. Bijv. kramp in je kuiten, benauwdheid, maagzuur, onderrug etc. en er is ook veel informatie gegeven en natuurlijk ook kennis met elkaar maken. Het is een klein clubje we waren met z´n vieren excl. docente, volgende week komt er nog eentje bij. Ik vond het een leuke les, een aanrader. Ohja een goeie tip, wat ik zelf eigenlijk al toepaste omdat ik het fijner vind. Als je zwanger bent moet je de buikspieren zoveel mogelijk ontzien. Als je bijv. uit bed opstaat, eerst op je zij gaan liggen en dan zo opstaan. Als je je buikspieren teveel traint terwijl je zwanger bent, dan gaan ze wijken, dan krijg je als het ware een gat in je buik. Het herstel na je bevalling gaat dan ook langzamer en ik dacht dat het ook niet bevordelijk is tijdens de bevalling. Je kunt wel je onderbuik spieren gebruiken. Het was wel laat geworden, ze liep een kwartier uit. Duurde vannacht ook lang eer ik sliep, vanochtend maar weer wat bij geslapen.
@Lin, wat goed dat je ei gegroeid is!!! Succes morgen met de IUI!!!
@Lucky, die groentela is ook niet zomaar te vinden 😉
Dit is de link
http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12824-wat-doen-jullie-met-overgebleven-medicijnen/page20En heeft acupunctuur je goed gedaan?
Liefs Roosie