@Lucky, spannende dag voor je! Ik zal aan je denken, ik hoop dat je een feestelijk weekend zal hebben.
Bedankt voor je mooie complimenten over mijn bedrijfje, het gaat wel goed maar moet nog wel wat meer opbrengen. Maar misschien hoeft dat ook weer niet, manlief gaat toch misschien voor zichzelf beginnen en dan kan hij meer verdienen. Hij zei al in principe zou je dan niet te hoeven werken. Al blijf ik dat wel doen, zou zonde zijn met wat ik heb opgezet maar er zit dan wel minder druk op. Hij heeft binnenkort 2 gesprekken, ben benieuwd wat hij uiteindelijk gaat doen. Hij wordt overal gevraagd.
@Noortje, wat leuk dat jullie de babykamer besteld hebben, voelt apart hé dat je dat ineens mag gaan bestellen en dat je ook ineens van alles krijgt. Het wordt zo steeds echter hé. Fijn dat je wat meer uitgerust voelt, is ook belangrijk om je rust te nemen.
@kaka goed dat je het ziekenhuis gebeld hebt dat je even de tijd neemt, dat geeft ook een bepaalde rust hé. Neem de tijd die ivf kan altijd nog, voor zoiets moet je er ook helemaal klaar voor zijn.
En als je die babyboom aflevering nog wil zien dan kun je die op uitzendinggemist zien dit is de link:
http://www.ncrv.nl/ncrvgemist/18-5-2011/babyboom-aflevering-1Die gyn die ik ken kwam maar heel even voorbij hoor in het voorstukje voor volgende week, dus volgende week zal ze meer in beeld komen.
Ik zal haar naam pb'en.
Ik ken ondertussen 2 stellen die aan die serie meedoen, ik schrijf nu mee in een babyboom topic van ivfmoeders.nl
@Nettie, spannend! Succes met de wachtweken!
Ik ben gisterenavond weer naar zwangerschapsyoga geweest, was weer leuk. Hebben weer allerlei oefeningen gedaan deze keer ook gericht op het rechthouden van je bekken. Sommige oefeningen vallen niet mee met zo'n dikke buik, vooral het opstaan van het matje op de grond hahaha. Ik heb nu ook voor het eerst met het voedingskussen geslapen tussen mijn benen, was ook een tip tijdens de les, ook goed om je bekken recht te houden, merk wel verschil. Er waren nu ook 3 nieuwe bij, is wel leuk nu zijn we met een groter groepje. Eén van hen vertelde met het voorstel rondje ineens dat ze met IUI zwanger is geworden en dat ze 4 jaar bezig is geweest. Ze had wel al een dochtertje uit een eerder huwelijk, maar met haar huidige man wilde ze ook graag een kind en dat heeft lang geduurd. Ik zei nou dan kunnen wij wel met elkaar praten. Na de les hebben we een tijd met elkaar gepraat en de docente kwam ook mee kletsen, was een uur later thuis hahaha..........wel fijn om iemand te kennen die in de buurt woont die ook behandelingen heeft ondergaan.
Ik ga quiches bakken en vanmiddag op pad!
Ik kom nog wel online dit weekend!
Liefs Roosie