Pffff meiden bedankt voor het duimen/kaarsjes/lieve woorden!
Ik ben net weer thuis, alles was gelukkig goed, maar ALLEMACHTIG, wat een PIN van een gyn!!! VRESELIJK!
Ze deed net alsof ik achterlijk was dat ik daar uberhaupt durfde te verschijnen! 'dit is een SPOEDSPREEKUUR, wat DOE je hier eigenlijk?????'
uhm nou ik voel al 2 dgn mn beebje bijna niet. 'nou de CTG is goed, ik zal wel een echo maken'. en de vk vraagt om SLAAPMEDICATIE???? omdat je al 2 wkn niet slaapt? nah, dat lijkt me niet iets voor het spoedspreekuur, is volgens mij niet nodig.
rats,rats, met dat ding over mn buik; nee hoor, kindje doet het prima, alles is normaal. Kom morgen nog maar voor de zekerheid terug voor een CTG, maar voor nu zijn we klaar....
Maar toen ze de echo maakte, zag ik wel op het scherm: meting hoofdje: 38.5 wkn, meting buikje: 41.1 wkn.... kortom, alles lag wel boven gemiddeld, maar zij vond het PRIMA!
nou ja, het zal dan wel....????!
Nou ik sloeg helemaal dicht, wist niet meer wat ik moest zeggen want ik dacht als ik mn mond nog 1 x opentrek slaat ze me met die map om mn oren!
(toen ik van te voren hoorde dat het een vrouwelijke gyn was,was ik blij want ik ben zo preuts..... Maar nou, ik had idd beter een man kunnen hebben!
Met de vk nog gehad over evt inleiden met 38/39 wkn, ik wilde dit eigenlijk ook met haar bespreken, maar ik durfde er niet over te beginnen, ik dacht als ik het woord inleiden laat vallen dan kiepert ze me over de balkonrand....! 😉
Nah ja, al met al: gelukkig doet de kleine het goed, daar ben ik heeeeeel blij om maar ik heb hier echt geen goed gevoel bij zoals jullie zullen begrijpen.
Nu morgen weer terug voor nog een CTG, en over 2 wkn wilde ze de echo herhalen.
Ik zei: maar ik heb 27 mei ook al een afspr bij de vk voor nog een echo.
zij: prima. maak maar een afspr. bij de assistente voor morgen ctg en over 2 wkn nog een echo....
nou ja, het zal wel, ik ga er wel weer heen.....
maar beetje overdreven is het natuurlijk wel, 27 mei echo bij de vk, 1 juni afspr. bij de gyn. voor een echo.... 😖
Ik hoop gewoon dat ons mannetje zichzelf meldt, VOOR die tijd 😊