ga weer druk dagje werken, en vanavond feest!
just me; succes straks!
ik voel me langzaam geruster en gelukkiger, haha! fijn hoor!
liek84Oud lidBerichten: 3.509Lid sinds: 21 januari 2010
Sunshine8 schreef:Meiskes toch! Weer zoveel gekletst! Heb geen puf om alles teerug te lezen,, sorry.
Haha straks zat ik te juichen op de wc! Ik had gisteren en vandaag al wat meer bruin. Ggnik straks naar de wc en toen: ROOD!!! er kwam gewoon een "jeej!" uit! Haha. Moest er zelf om lachen dat ik dat zei, maar hoop dat t nu door zet en dat dit m'n eerste echte ongi weer is!!!! Dan ben ik helemaal happy!:)
Ow! Vandaag zijn ook mijn jurkjes gekomen! Ze zijn echt super vet!!!!:) nog happier:D haha.
Bestel er zeker nog een paar van de zomer! Niet duur en echt heel leuk!!! De witte is mijn favo.
Nu ff snel hier en dadelijk de douche in en naar bed. Morgen nog werken en dan weekend! Jeeeeeeeeej!!! Heb. Ik Szinin!
meisjeP schreef:voor we gingen slapen vanacht zei manlief: "ik hoop dat we je volgende verjaardag niet meer met zn 2tjes zijn" vond ik zo lief!
Nien schreef:@faithe, hoe is het met je??
ohhh gtst is spannendd,, net preview gezien hoef ik vanavond niet meer te kijken !
girlnextdoor1987 schreef:haha nien.. stiekemerd!
ik ga zo werken.. heb gister de bus al meegenomen.. rijd wel appart! haha
eerst kindjes ophalen van school en dan fijn op de bso! neem mn nagellakjes mee.. ga ik lekker die kindjes besmeuren! haha
owww
had gister nog iets leuks!! had 15 euro gevonde op straat.. :D
maal schreef:ik voel me prima hoor,,,, heb wel een heel groot vermoeden dat me ongi vandaag komt,,, links in me onderbuik is het hard en gespannen,,, en heb daar steekjes dus denk dat ik voor vanavond of vanavond ongi word..
hoe gaat het met jou ongi,, beetje te doen????
just me schreef:Hallo lieve meiden,
Hier weer terug van de gyn. Ik was super zenuwachtig...pff... Eest gesprekje gehad aan de hand van de vragenlijst. Daaruit bleek alleen niets speciaals te zijn. Dus meten en wegen. Ze vond mijn gewicht te hoog en dat verminderd de vruchtbaarheid. Toen even inwendige echo. Mijn baarmoeder ziet er prima uit, baarmoederslijm ook goed, eileiders prima, heb alleen wel een vleesboom maar zit aan zijkant van baarmoeddr dus niet heel erg. Verder zag ze eiblaasje en heb ik dus mijn eisprong net gehad (nou dat klopt ook wel) of het is een cyste. Dat verschil kunnen ze niet zien op een echo. Volgende week vrijdag moet ik bloedprikken en manlief een zaadonderzoek. De week daarna terug voor de uitslag. Dan kunnen ze ook zeggen of het een eiblaasje was of een cyste. Blijkt alles goed te zijn dan wil de gyn dat ik eerst wat ga afvallen en mag ik een half jaar later terug komen. Is er iets aan de hand dan gaan ze een plan voor ons maken. Ben blij dat ik nu eindelijk eens bij de gyn ben geweest. We zijn weer een stapje verder!
Heb verder niet bijgelezen dus even een ego berichtje. Heb het beetje druk want mijn neefje komt zo logeren en mijn nichtje is jarig!