hahaha.. lekkere bewaker haha of nie!
ieuw.. ik ben niet zo van het knuffele.. doe dat mensen die ik ken en graag mag.. maar niet met mensen waar ik weinig mee te maken heb..
girlnextdoor1987Oud lidBerichten: 5.901Lid sinds: 13 november 2010
Nien schreef:goedemorgen meidenn!
even snel op het forum en even een egoberichtjee.. sorrryy..
vanochtend nog helemaal niks aan de hand en dacht, het gaat goed geen ongi!
kreeg in een keer een hele erge ongipijn in mijn buik.. en ja hooor.. daar is mn ongi weeerr..
bahh wat een k*tzooooiii! ben echtt chagrijnig, haha heeel erg !
ik denk dat ik maandag pas weer op het forum kom..
heel fijn weekend meiden!
knuf
Rebecca schreef:pfff meiden jullie gaan me echt te hard 😉 wie kan me een samenvatting geven haha!
hier alles goed hoor, moet minder werken omdat mn bloeddruk te hoog was dus geen nachten meer voor mij... lucht wel op!
Buik begint nu eigenlijk pas beetje te groeien. Las dat vicky was bevallen van een zoon rens, jeeej! :)
girlnextdoor1987 schreef:owwww heb iets heeeeeeeeeeeeeeeeel schattigs..:D
ons pap en mam krijgen misschien een pup van een nestje.. staat heel de dag een cam op gericht!! super..:D
http://www.ustream.tv/channel/colette-puppies
maal schreef:Dames passen jullie op met je tietjes, nie leuk als ze pijn doen!!!!!
Met 34 weken in n caravan lijkt me nixtelkens je uit de caravan slepen om ergens te plassen, en volgens mij moet je in die periode vaak omdat je beebie op je blaas duwt... Dan met je dikke buik of in de bosjes "hurken" of naar n camping wc....
girlnextdoor1987 schreef:haha halverwege het lezen dacht ik al.. die gaat voor de auto..!
prima toch als dat nodig is.. ga lekker voor die auto.. en als je keuken nog goed is..
there's no problemo!;)